וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב החתימה את רובן מיקאל, מרסלו ורמון קיבלו את השחרור

2.2.2017 / 15:25

הקשר הפורטוגלי (30) הבינלאומי לשעבר, הושאל לצהובים מקבוצת שיזאז'ואנג הסינית, קרויף: "הניסיון והיכולת שלו יעזרו לנו להשיג את המטרות". צמד הברזילאים יוכלו להיות בסגל למשחק מול באר שבע בשבת

אתר רשמי

זר שישי למכבי תל אביב: הקשר הפורטוגלי רובן מיקאל (30), חתם היום בקבוצה של ג'ורדי קרויף ממש לפני סגירת חלון ההעברות. מיקאל, שמגיע בהשאלה מקבוצה שיזאז'ואנג הסינית, ילבש במכבי את החולצה מספר 14. הוא כבש צמד שערים נגד פינלנד בהופעת הבכורה שלו עבור פורטוגל ומאז הוסיף עוד 15 הופעות במדי אלופת אירופה.

מיקאל בן ה-30 מגיע למכבי תל אביב משיג'יאז'ואנג הסינית, אליה הצטרף ביולי 2015. מדובר בקשר מרכזי שאוהב להצטרף לחלק הקדמי ויודע לאיים על השער גם מחוץ לרחבה. לאורך הקריירה שולמו עליו 13.6 מיליון יורו, בין היתר 5 מיליון ששילמה עליו אתלטיקו מדריד לפורטו. למרות זאת, הוא לא מצא את מקומו בקבוצה מבירת ספרד ולמעשה לא שיחק בה.

מיקאל הצטיין בנסיונאל ועבר ממנה לפורטו תמורת 3 מיליון יורו בינואר 2010. הוא זכה עם איתה בשתי אליפויות, שני גביעים ובליגה האירופית, לפני שהצטרף לאתלטיקו מדריד ומיד הושאל לריאל סראגוסה. השנים הטובות ביותר שלו בקריירה היו בספורטינג בראגה ב-2012-2015. באותה תקופה הוזמן בצורה קבועה לנבחרת פורטוגל ואף נכלל בסגל למונדיאל 2012. בסך הכול הוא צבר 16 הופעות בסלסאו. ביולי 2015 עבר לשיג'יאז'ואנג תמורת 2.6 מיליון יורו ובעונה החולפת ירד איתה ליגה.

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרישמי: "אנו שמחים לצרף למכבי שחקן בדמותו של רובן. אני מקווים כי הניסיון והיכולת של רובן יעזרו לו להשתלב מהר במכבי ולעזור לנו להגשים את המטרות שלנו".

רובן מיקאל עם אבו דיאבי. GettyImages
רובן מיקאל במדי פורטו מול ארסנל/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, מכבי תל אביב קיבלה את השחרור של מרסלו ורמון, צמד הברזילאים שהגיעו מוויטוריה ונחתו בארץ בתחילת השבוע. השניים טרם הפכו שחקני מכבי תל אביב והם יעמדו לרשותו של ג'ורדי קרויף במפגש הגדול מול הפועל באר שבע בשבת.

אחרי ה-2:2 הדרמטי מול מכבי חיפה וכשמאחורי הקלעים עוסקים בעיקר בשעות האחרונות של חלון ההעברות, הצהובים ערכו היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הגדול ביום שבת מול הפועל באר שבע האלופה (21:00, ערוץ 5). ג'ורדי קרויף דיבר בעיקר על המשחק הגדול, אבל גם על פרשת טל בן חיים החלוץ ושאר העניינים הבוערים.

מרסלו עם רמון מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
קיבלו את השחרור. רובן ומרסלו באימון/יוסי ציפקיס

ג'ורדי קרויף דיבר על המשחק מול באר שבע: "כל משחק הוא חשוב, אבל המשחק הזה הוא חשוב במיוחד בגלל שזו המוליכה. בסופו של יום המאבק על האליפות הוא מרתון ארוך. הליגה לא תיגמר ביום שבת בכל תוצאה שלא תהיה".

ג'ורדי לא הסכים להתייחס לחלון ההעברות: "אני לא מוכן לדבר על חלון ההעברות, בשבילי הדבר הכי חשוב זה המשחק ביום שבת. אני לא קורא אתרים, המדיניות של המועדון היא להודיע על החלטות מקצועיות, אבל לא להגיב על ידיעות בעיתונות, שרובן לא נכונות. אני מקבל כסף כדי להעמיד את הקבוצה, אני לא מדבר על החתמות כאלו או אחרות".

ג'ורדי דיבר על השחקנים הברזילאים החדשים: "הם שחקנים צעירים שייקח להם זמן להיכנס לעניינים. נמצא את הזמן הנכון לשלב אותם כשהם יהיו מוכנים. שרן ייני נמצא בכושר משחק שונה מזה של הברזילאים כי הוא מכיר את המערכת ושיחק בהולנד".

על טל בן חיים החלוץ: "הייתה לו הצעה טובה, אבל אני חייב להגיד שהוא שיחק טוב גם במשחק הקודם. ראיתי שהוא רצה לשחק והשקיע. טל הוא אחד השחקנים החשובים שלנו ולא היינו יכולים לשחררו. מבחינה סטטיסטית הוא רץ הכי הרבה אחרי גולסה והוא הצדיק את המקום שלו בהרכב. הוא עובד חזק בשביל הקבוצה, זה טבעי שכל שחקן רוצה להתקדם בסופו של דבר. אנחנו יודעים שהוא משקיע כי ראיתי את הנתונים הסטטיסטיים שלו. טל עובד קשה עבור המועדון והוא להוט לשחק בשביל הקבוצה".

"טל ישב בשקט בעשרת החודשים האחרונים, גם כאשר הוא כבש נגד בופון שער נפלא במדי הנבחרת. הוא מתמקד בכדורגל ולא בדיבורים".

רובן מיקאל עם כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
רובן מיקאל עם רונאלדו בימי הנבחרת/GettyImages
ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב עם ברק יצחקי. יוסי ציפקיס
ג'ורדי קרויף וברק יצחקי/יוסי ציפקיס

ברק יצחקי: "זה נכון שיש בינינו חיבור טוב. גם אני קורא כמו כולם בתקשורת על כל שמועה כזו או אחרת. לפעמים לשחקנים זרים לוקח זמן להתחבר לקבוצה. אני חושב שהספידו את וידאר מוקדם מדי, יש לנו שיתוף פעולה והוא שחקן נהדר. חבל שבמשחק האחרון לא הצלחנו להוציא שלוש נקודות כי הייתה לנו מחצית נהדרת. אני רוצה להמשיך להצדיק את דקות המשחק שלי, אנחנו עם הפנים קדימה לשבת".

על עתידו במועדון: "יש לי חוזה עד סוף השנה ואני אעשה את הכול כדי להיות טוב. אם המועדון יראה שהוא מוכן להאריך לי את החוזה אז נדבר על זה בזמן המתאים. כל שחקן חולם להבקיע במשחק עונה וגם אני אשמח להבקיע. לבאר שבע יש סגל טוב מאוד".

"יש שחקנים חדשים והאווירה בחדר ההלבשה היא טובה בדיוק כמו שהייתה לפני כן".

נוסא אייגיבור מכבי תל אביב עם טל בן חיים. יוסי ציפקיס
עדיין במדים הצהובים. בן חיים ונוסא/יוסי ציפקיס
טל בן חיים מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
אימון אחרון ביחד? צמד הבן חיים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully