וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מכבי תל אביב תרכוש 60 אחוז מהזכויות על שוינפלד תמורת 780 אלף יורו

המשמעות: הפועל תל אביב תקבל את כל 780 אלף היורו. מכבי נתניה שהייתה אמורה לקבל 40 אחוז מהסכום, תקבל 40 אחוז מהמכירה הבאה של שוינפלד ממכבי תל אביב - אם תהיה כזו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עסקת העברתו של ארון שוינפלד מהפועל תל אביב למכבי תל אביב נסגרה הערב (רביעי). החלוץ יחצה את הכביש תמורת 780 אלף יורו, והאדומים יקבלו את מלוא הסכום. במסגרת העסקה סוכם שמכבי נתניה תקבל 40 אחוז מהמכירה הבאה של שוינפלד ממכבי תל אביב לקבוצה אחרת, ולא מהמכירה הנוכחית.

עוד בנושא:

ארון שוינפלד יעבור למכבי תל אביב תמורת 780 אלף יורו
הפועל תל אביב החתימה את אזקיאל אנדואסל

בחזרה לשוינפלד: במכבי תל אביב הקציבו לעסקה סכום של 250 אלף יורו תחילה, אבל עם הזמן הבינו שם שהפועל תל אביב עומדת על שלה ומבקשת כמיליון יורו. אחרי מו"מ הגיע הפשרה ושוינפלד אמור לעבור רשמית מחר, לפני שחלון ההעברות ייסגר בשעה 19:00.

שוינפלד יהיה חלק מתהליך ההתחדשות שעובר הסגל של מכבי תל אביב. הוא יהיה השחקן הרביעי שמצטרף אחרי רמון, מרסלו ושרן ייני. את הקבוצה עזבו האריס מדוניאנין, נוסא איגייבור, דור פרץ ועדן בן בסט.

הפועל תל אביב מאידך, התכוננה לעזיבה של שוינפלד והחתימה כמה שחקנים בעמדת החלוץ. כעת יש עומס של ממש בעמדה הזו אצל האדומים: אזקיאל אנדואסל, שחר הירש, טוטו תמוז, דודו ביטון ומייקל סיטון.

שחקן הפועל תל אביב, ארון שוינפלד. מגד גוזני
אמור להיות השחקן הרביעי שמצטרף למכבי תל אביב בחלון ההעברות הנוכחי. שוינפלד/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully