וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חן דילמוני חתם עד תום העונה, ניסיון להחזיר את שלומי אזולאי

30.1.2017 / 19:17

המגן השמאלי, שעל הפניה אליו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ביקש להשתחרר מכפ"ס והפך לרכש השלישי בינואר: "כבוד גדול, מועדון ענק". קשר קרית שמונה עשוי לשוב לקדנציה שנייה בבירה

דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) מול חן דילמוני שחקן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
בקרוב ביחד. דילמונו וקלטינס/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים הודיעה הערב (שני) על צירופו של חן דילמוני עד סוף העונה. המגן השמאלי עזב את הפועל כפר סבא והפך לחיזוק השלישי של הקבוצה מהבירה בחלון ההעברות, אחרי צירופם של ישראל זגורי וחן עזרא, שעל הפנייה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. דילמוני שחתם באמצעות סוכנו אדם קידן יחזק את עמדת המגן השמאלי, אחרי שאורי מגבו עזב למכבי פתח תקוה, והוא יאבק עם מרסל הייסטר, שהגיע לבית"ר ירושלים בתחילת העונה. המגן בן ה-27 ביקש לעזוב את הקבוצה של אלי כהן בשל ההצעה מבית"ר ובהפועל כפר סבא נענו לבקשה שלו, משם נסללה דרכו לבירה כאשר בית"ר ירושלים היא קבוצתו השישית בליגת העל.

"מרגש כל פעם מחדש, הפעם יותר מתמיד", אמר דילמוני. "כבוד גדול עבורי להיות חלק ממועדון ענק כמו בית"ר ירושלים. מודה לכולם על הזדמנות שניתנה לי, אנצל ההזדמנות בכל הכח על כר הדשא. רוצה להודות להפועל כפר סבא על חלק משמעותי בפאזל של חיי".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים מעוניינת בחן דילמוני
בית"ר ירושלים פנתה רשמית בנוגע לחן דילמוני
בית"ר ירושלים ממתינה לחן דילמוני

שחקן עירוני קרית שמונה שלומי אזולאי הקשר חוגג. ברני ארדוב
ישוב לבירה? אזולאי/ברני ארדוב

משחקו האחרון של דילמוני היה מול בית"ר ירושלים, אז גברה האורחת 0:2 בלוויטה על הירוקים. הוא הספיק לרשום העונה 15 הופעות במדי הקבוצה מהשרון. הוא החל את הקריירה בהפועל רמת גן ומאז הספיק לשחק בהכח עמידר רמת גן, בית"ר תל אביב/רמלה ומשם הגיע לעירוני קרית שמונה, עימה זכה בגביע המדינה ב-2013/14. ב-2016 הגיע להפועל כפר סבא.

בנוסף, בית"ר ירושלים מעוניינת להחזיר לשורותיה את קשר עירוני קרית שמונה שלומי אזולאי. הקשר שנמכר לפני כשנה וחצי למכבי תל אביב מעוניין לשוב לקבוצה מהבירה, אך בשלב זה איזי שרצקי מסרב לשחררו. יחד עם זאת ייתכנו התפתחויות בימים הקרובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully