וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מעוניינת בחן דילמוני, מויה ייתן תשובה עד סוף השבוע

27.1.2017 / 9:46

במקביל לניסיונות לצרף מגן ימני, עלתה האפשרות להחתים את המגן השמאלי של כפר סבא שיתמודד עם הייסטר. מויה עדיין מועמד מוביל, זר נוסף שהיה על הכוונת של טביב חתם בקבוצה אחרת

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במקביל להכנות למשחק מול מ.ס אשדוד (שבת, 20:30, ישיר בספורט 1), בית"ר ירושלים ממשיכה להתלבט בנוגע לרכש. ההחלטה בנוגע לצירוף מגן תתקבל לאחר המשחק מחר. מעבר למחשבה לצרף מגן ימני, עלתה אופציית חן דילמוני מהפועל כפר סבא כגיבוי למרסל הייסטר בצד שמאל. ההערכה היא כי בית"ר תצרף מגן אחד עד לתום החלון.

בנוגע לשחקני התקפה, ג'ונתן מויה הקוסטה ריקני עדיין מועמד מוביל להצטרף, כאשר עד לתחילת שבוע הבא תתקבל תשובה סופית אם ישוחרר מקבוצתו. זר נוסף עימו הגיעה בית"ר להבנות החליט בסופו של דבר לחתום בליגה בכירה יותר באירופה.

חן דילמוני שחקן הפועל כפר סבא (ימין) מול שלומי אביסדריס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בדרך לבירה? דילמוני/ברני ארדוב

מאמן בית"ר רן בן שמעון, יחליט על ה-11 שיפתחו מחר רק בסמוך למועד המשחק. לאחר שהקבוצה ערכה כבר שני משחקים השבוע, המאמן עשוי לתת מנוחה למספר שחקנים שסובלים מעומס, פציעות קטנות ורגישות.

ההערכה היא כי המאמן יבצע לפחות שלושה שינויים בהרכב ונראה כי קובי מויאל, עוז ראלי, חן עזרא ואולי גם שלומי אביסידריס נמצאים בתמונת ההרכב. לידור כהן לא יהיה בסגל משחק שני ברציפות בשל סדרת החינוך של הצוות המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully