וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים פנתה רשמית בנוגע לדילמוני, כפר סבא תקבל החלטה עוד היום

29.1.2017 / 8:34

בבירה פנו באופן רשמי לירוקים בנוגע למגן ומחכים לתשובה. סאבו עצבני, זגורי ומורי התפייסו, בקבוצה לא מופתעים מנטישת הקהל: "הכדורגל שלנו לא שמח. אירופה? מכבי פתח תקוה שתי דרגות מעלינו"

1. פלא שהקהל נוטש?

ה-1:1 של בית"ר ירושלים אמש (שבת) מול מ.ס אשדוד לא הפתיע יותר מדי אנשים. אמנם במועדון היתה שמחה גדולה לאחר הניצחון על בני סכנין ברביעי, אך גם במועדון מודים כי היכולת הנוכחית של הקבוצה לא שווה הרבה יותר מהתוצאה. גורם במועדון אף אמר: "מדברים על אירופה, אבל במקום שלישי יש את מכבי פתח תקוה, שהיום היא שתי דרגות מעלינו. היא באה כל משחק כדי לשחק חזק, היא דומיננטית, שמחה. אנחנו לא ככה. לא במקרה הקהל כבר נטש אותנו, חייבים לייצר כדורגל הרבה יותר איכותי ומתאים לקבוצה כמו בית"ר". בינתיים, בקבוצה פנו רשמית להפועל כפר סבא בנוגע למגן חן דילמוני, כשקבוצתו הבטיחה להחזיר תשובה עד הערב.

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-1:1 בטדי השומם
דן מורי וישראל זגורי התעמתו, השחקנים הפרידו

חן דילמוני שחקן הפועל כפר סבא (ימין) מול שלומי אביסדריס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בקרוב בצהוב? דילמוני/ברני ארדוב

2. לא על הרוטציה לבדה

בית"ר חששה לפני המשחק מצהוב חמישי לאחד השחקנים, וקלאודמיר אימת את החששות כשהתחזה ברחבה, ספג צהוב וייעדר מהמשחק הראשון נגד קרית שמונה בגביע. בקבוצה ביטלו את הביקורת על הרוטציה ואמרו שיש שחקנין שהיו נחשפים לפציעות בשל העובדה שמדובר במשחק שלישי בתוך שישה ימים. "רוטציה או לא, הגענו להכי הרבה מצבים במשחק העונה, אז כנראה שההחלטות היו נכונות", אמרו במועדון. הביקורת היחידה שהועברה בבית"ר על המאמן היתה על כך שמיהר לפרק את שלישיית הקישור במחצית ולעשות חילוף כפול, מה גם שעד שיעקב בריהון מקבל הזדמנות, הוצאתו במחצית פוגעת לו בביטחון.

3. השינוי ברגע האחרון

אריק סאבו התלונן לפני המשחק על רגישות בשריר ובשל כך הוצא מההרכב. בתכנון המקורי היו אמורים קלאודמיר או דן איינבינדר להתחיל את המשחק על הספסל בשל הצהובים אותם הם סוחבים. סאבו נראה עצבני בסיום ואמר: "זה לא רציני איך שאנחנו משחקים, היינו צריכים לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן בית"ר ירושלים דן מורי. ניב אהרונסון
הכל בא על מקומו בשלום. מורי/ניב אהרונסון

4. סופו של העימות

ישראל זגורי ודן מורי סגרו את העימות ביניהם. העימות החל במגרש נמשך בירידה לחדר ההלבשה ובתוכו, כשהשניים החליפו צעקות וגידופים. בבית"ר הרגיעו את השניים, שהפסיקו לשוחח. בסופו של דבר זגורי גם המשיך מהאצטדיון היישר לחגיגות יום הולדתו ה-27, כך שהערב נסגר ברוח טובה.

5. השעון מתקתק

בית"ר צריכה לקבל החלטה ביממה הקרובה לגבי מספר זרים שהיא שוקלת לצרף. בקבוצה קיים חשש שכל שחקן שלא יבוא לא יספיק לבצע את כל הפרוצדורות הנדרשות - בדיקות רפואיות, העברה בבקרת התקציבים וקבלת שחרור בינלאומי - לכן צריך עם השחקן עד מחר. מועמדותו של הקוסטה ריקני ג'ונתן מויה עדיין על הפרק והערב תינתן תשובה סופית לגביו. ההערכה היא שהקבוצה תצרף שחקן הגנה, ייתכן שיהיה מדובר בזר בעמדת הבלם או המגן. אם יצורף מגן ישראלי, יהיה זה אייל משומר או חן דילמוני כמגן שמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully