וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונתן מויה מתקרב לבית"ר ירושלים, שממשיכה להמתין לחן דילמוני

30.1.2017 / 14:17

החלוץ הקוסטה ריקני עשוי לנחות בישראל בימים הקרובים כדי לחתום, גם וקוסיץ' מועמד. בבית"ר עדיין ממתינים להחלטת הפועל כפר סבא בנוגע למגן, בלם יצורף רק אם יימצא פתרון לאודל

שחקן הפועל כפר סבא חן דילמוני עובר את שחקן הפועל אשקלון ירדן אבוחצירה. מגד גוזני
עדיין מחכים. דילמוני/מגד גוזני

לאחר שני ימי מנוחה, תחזור מחר (שלישי) בית"ר ירושלים לאימונים לקראת השבוע העמוס המצפה לה בשבוע הבא, במהלכו היא תשחק שלוש פעמים - מול בני יהודה בשבת בליגה, מול עירוני קרית שמונה בגביע ביום שלישי ושוב בשבת, הפעם מול הפועל רעננה בגביע.

לקראת סגירת חלון ההעברות, בבית"ר עמלים על מנת להתחזק בלפחות שני שחקנים, בהגנה ובהתקפה. בקבוצה ממתינים להחלטת הפועל כפר סבא בנוגע לחן דילמוני, כאשר בשלב זה מבקשת עדיפות על כל שחקן שישוחרר מהבירה. בבית"ר ירושלים בשלב זה לא משחררים אף שחקן, אך לאחר צירוף מגן וחלוץ עשויים לעשות זאת. בנוגע לאייל משומר, האופציה עדיין לא ירדה מהפרק.

הקבוצה תקבל החלטה עד הערב בכל הנוגע לחלוץ זר. לעת עתה ג'ונתן מויה הקוסטה ריקני הוא השם המוביל והוא עשוי לנחות בישראל ביום-יומיים הקרובים כדי לחתום. מויה סיכם את תנאיו כאשר היתרון שלו הוא היכולת לשחק בתפקידים שמאחורי החלוץ. השחקן עדיין לא אישר כי ירצה להגיע לישראל ואם ולא יפתיע עד הערב, מויה יצטרף מיידית. מויה בן ה-25 משחק בזירקה האוקראינית, אליה הוא מושאל מספריסה מקוסטה ריקה. אם יגיע, יהיה זה בהשאלה עם אופציית רכישה.

חלוץ נוסף שנמצא על הכוונת הוא אנטה וקוסיץ', שרשם שבע הופעות העונה במדי גרויטר פירת' מליגת המשנה הגרמנית. הקרואטי בן ה-25, ששיחק גם בפסקארה האיטלקית, קיבל מבית"ר ירושלים הצעה לחוזה בן עונה וחצי. בנוסף, במועדון התעניינו במספר בלמים אשר יכולים לשחק גם כמגנים, אך אחד כזה יצורף ברגע האחרון רק אם יימצא פתרון לזו'האן אודל, שבשלב זה ממשיך בקבוצה.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים פנתה רשמית בנוגע לדילמוני, כפר סבא תקבל החלטה עוד היום
דן מורי וישראל זגורי התעמתו, השחקנים הפרידו

שחקן גרויטר פירת' אנטה וקוסיץ'. GettyImages
החלוץ הבא של בית"ר? וקוסיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully