וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאליף וויאט: "זה שניצחנו עכשיו לא אומר שאנחנו לא יכולים לנצח גם בעוד שבועיים"

30.1.2017 / 11:19

גארד הפועל חולון בטוח מאוד בקבוצתו אחרי הניצחון המשכנע בבירה, ופרגן להצגה של אלכס צ'וברביץ': "הוא היה בכל מקום במגרש". בקבוצה כבר מפנטזים על חצי גמר הגביע: "יכול להפוך את העונה מגדולה לקסומה"

לירון מולדובן

הפועל חולון ביססה את מעמדה במקום השני בטבלת ליגת העל בזכות הניצחון אמש (ראשון) 79:85 על הפועל ירושלים בחוץ. הקבוצה של דן שמיר הציגה רבע ראשון נהדר מבחינה התקפית בו קלעה 31 נקודות, ולאחר שירושלים נטלה את היתרון לקראת המחצית עברה ליכולת הגנתית מרשימה כשעצרה את האדומים על 31 נקודות בלבד במחצית השנייה בדרך לניצחון. שני שחקנים כיכבו על הפרקט - קאליף וויאט עם 25 נקודות ו-7 אסיסטים ואלכס צ'וברביץ' במשחקו הטוב ביותר העונה כשקלע 13 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים.

"רק רציתי להישאר אגרסיבי, לקחת זריקות טובות, לקלוע יותר מאשר אני מחטיא, שמח שניצחנו", סיכם בצניעות וויאט את המשחק הטוב שלו אחרי תקופה קצת פחות טובה מבחינה אישית, "המשחקים הפחות טובים שלי לא הרגישו שונה, היינו צריכים את המשחק הזה נואשות, וניצחנו, יש לנו שבוע גדול לפנינו, הרבה כדורסל. לאף אחד אם הוא יקלע 30 או 0 נקודות, אנחנו רק באים להתחרות, לא רוצים להיות אנוכיים, מדברים על זה כל השבוע. אלכס היה מצוין, הוא היה בכל מקום על המגרש".

עוד בנושא

הפועל חולון ניצחה 79:85 בחוץ את הפועל ירושלים
פיאניג'אני: "אם היינו מקבלים את השריקות שהגיעו לנו, הסיטואציה הייתה שונה"

שחקני הפועל חולון. לירון מולדובן
"רק רציתי להישאר אגרסיבי". וויאט/לירון מולדובן

המשחק היה הראשון מבין שניים שיערכו בין הקבוצות בתקופה הקרובה, כשבעוד שבועיים תחזור חולוניה לבירה למשחק במסגרת חצי גמר גביע המדינה נגד ירושלים. בסיום המשחק חיכו כמה עשרות אוהדים לאוטובוס הקבוצה בקור המקפיא של ירושלים, עודדו אותם וביקשו מהם עוד ניצחון גדול ומתוק, "לא חשבנו על המשחק בגביע, רק רצינו לבוא לנצח, זה שניצחנו היום לא אומר שאנחנו לא יכולים לנצח בעוד שבועיים", אמר וויאט. אחד מאנשי הקבוצה הוסיף: "כולם אומרים שנפסיד לירושלים כי ניצחנו אותם עכשיו, זה יהיה משחק שיכול להפוך את העונה שלנו מגדולה לקסומה".

חולון תמשיך את רצף המשחקים שלה כשתתארח ברביעי ברוממה אצל מכבי חיפה, אז צפוי לסגל טוני יאנגר, ושלושה ימים לאחר מכן תערוך את משחקה האחרון לפני חצי גמר גביע המדינה כשתארח את מכבי ראשון לציון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully