וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני: "אם היינו מקבלים את השריקות שהגיעו לנו, הסיטואציה הייתה שונה"

29.1.2017 / 23:22

מאמן ירושלים בא בטענות לשיפוט אחרי ההפסד לחולון: "אי אפשר ששורקים על משהו באירופה ולא שורקים על זה בליגה. יש פה שופטים בינלאומיים, למה זה ככה?" שמיר: "יהיה טירוף בגביע"

מחזור 17תוצאת סיום01/02/2017
הפועל ירושלים
    67:75
      מכבי אשדוד
      לירון מולדובן

      הפועל ירושלים נחלה הערב (ראשון) הפסד כואב מאוד, 85:79 להפועל חולון יריבתה השנואה בהיכל וקיבלה עוד שיעור מהקבוצה של דן שמיר שהביסה אותה גם בסיבוב הקודם באולם החדש בחולון. קאליף וואייט נתן עוד הצגה עם 25 נקודות כשמנגד ירושלים סבלה מערב חלש מאוד של ג'רום דייסון וקרטיס ג'רלס.

      ניצחון גדול. צ'וברוביץ' מרוצה/לירון מולדובן

      סימונה פיאניג'אני בא בטענות קשות לשופטים בסיום: "החטאנו זריקות שאנחנו בדרך כלל קולעים עם הרבה מהשחקנים שלנו. היינו צריכים לתת יותר כדורים לאמארה שיתקוף את הטבעת. אי אפשר שהשופטים שורקים על דבר מסויים באירופה ולא שורקים על זה בליגה. יש פה שופטים בינלאומיים, אני אף פעם לא מתלונן, אבל עכשיו זה מספיק. צריך לדעת לכבד את השחקנים על הפרקט".

      "אם היינו מקבלים את השריקות שהגיעו לנו היינו מגיעים לקו יותר והסיטואציה הייתה שונה לגמרי. זה לא חשוב לי, הם קבוצה טובה, יש לנו חלום להגיע לטופ 8 באירופה, היום הדבר הקל היה לחלק את הדקות, אבל אנחנו צריכים לכבד את המועדון ואת האוהדים והמחויבות שלנו זה לתת 100 אחוז בכל המשחק. זה היה המשחק המרכזי של השבוע, אז תגידו לי למה זה ככה?"

      על בר טימור: "בר משחק עם כאבים ולא נוח לו להתאמן, אבל זאת הסיטואציה, אני מנסה להוריד לו את דקות המשחק, ובחוקים האלה אם אני משחק עם אייזק רוזפלט אני לא יכול לשחק עם אמארה, זאת הסיטואציה. כשלליאור ולבר יש בעיות פיזיות יש לנו בעיה".

      דן שמיר אמר לאחר המשחק: "נכנסנו טוב למשחק, קלענו 31 נקודות ברבע הראשון, יצאנו מהדברים שאנחנו רוצים לעשות וידענו לחזור לזה. הדקות הלא טובות שלנו, מהן אנחנו נצטרך ללמוד בחצי גמר הגביע, יהיה פה טירוף וזה יוסיף הרבה אקשן למשחק, זה כך או כך, קבוצות טובות במצבים האלה, אם רוצים להגיע למשהו צריך לדעת להתעלות במעמדים האלה".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

      בשיתוף סאנופי

      מהלך המשחק

      המשחק טרם החל

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully