וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: דאגה מקרטיס ג'רלס, פיאניג'אני צרח על השחקנים

30.1.2017 / 7:57

האדומים נכנעו בפעם השנייה העונה להפועל חולון, מולה ייפגשו גם בחצי גמר הגביע. האמריקאי שסיפק משחק חלש: "הוצאנו הרבה אנרגיות השבוע". המאמן האיטלקי כעס על הנרפות

לירון מולדובן

ההפסד הביתי 85:79 אמש (ראשון) מול הפועל חולון גרר אכזבה רבה בקרב אנשי הפועל ירושלים. רק לפני כמה שבועות הובסה הקבוצה מהבירה במשחק החוץ שלה מול חולוניה והאדומים יודעים שכעת לא רק שהם מאחורי החבורה של דן שמיר, אלא שגם מצפה להם מפגש קשה מאוד מול חולון בחצי גמר הגביע.

סימונה פיאניג'אני הלין את השיפוט ("לא יכול להיות ששורקים משהו מסוים באירופה ולא בליגה. יש פה שופטים בינלאומיים ואני אף פעם לא מתלונן, אבל עכשיו זה מספיק. צריך לכבד את השחקנים"), אך גם לא פטר את שחקניו מאחריות וזעם על ההופעה שלהם. האיטלקי צרח בחדר ההלבשה על שחקניו במשך דקות ארוכות, בעיקר בגלל הנרפות שהציגו וטען כי עליהם להפגין יותר כבוד לקבוצה.

עוד בנושא:

הפועל חולון ניצחה 79:85 את הפועל ירושלים
פיאניג'אני: "אם היינו מקבלים את השריקות שהגיעו לנו, הסיטואציה הייתה שונה"
שבועיים לפני חצי גמר הגביע: מכבי תל אביב מארחת את אשדוד בליגה

סימונה פיאניג'אני הפועל ירושלים. לירון מולדובן
לא מסתדרים עם חולון. פיאניג'אני/לירון מולדובן

לצד ההפסד, בירושלים הזכירו את הפציעות מהן סובלים ליאור אליהו ובר טימור. בקבוצה מנסים לעזור לשחקנים להתאושש לקראת המשחקים הקרובים והביעו דאגה מהתנודות ביכולת של קרטיס ג'רלס: "יש שחקנים שצריכים להציג יציבות. בשלבים האלה של העונה, כשיש משחקים מכריעים, כל שחקן חייב להגיע במוטיבציית שיא ולהביא את המקסימום".

ג'רלס סיכם את ההפסד: "הוצאנו הרבה אנרגיות במהלך השבוע הזה. זה היה המשחק הרביעי שלנו בשבוע האחרון ולא היה לנו יותר מדי זמן להתכונן. היו לנו הזדמנויות לנצח, אבל הם עשו פעולות טובות ברבע האחרון. אולי היה חוסר תקשורת בפעולות בסיום, אנחנו מתאמנים הרבה על מצבים בסוף המשחק. אנחנו חייבים להגיע עם יותר מוטיבציה לגביע בגלל המשחק הזה, גם אם בגביע בכל מקרה באים עם מוטיבציה ורצון. צריך לזכור גם שיש לנו משחקים אחרים בדרך ואי אפשר להתרכז כרגע בגביע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully