וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "אני אחראי, אין לאף אחד רשות להאשים את השחקנים שלי"

השבוע המסויט של ליברפול נמשך עם הדחה מהגביע האנגלי מול וולבס, אך המאמן, ששוב ספג ביקורת על ההרכב, הסית את האש: "התחלנו רע וזה רק החמיר. אין לי דברים טובים להגיד ביום כזה"

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
האשם העיקרי? קלופ/רויטרס

בתחילת ינואר היה נדמה שליברפול בדרך לעונה גדולה אחרי ניצחון ליגה מרשים על מנצ'סטר סיטי באנפילד. הכדורגל השוטף של יורגן קלופ שמר את המייטי רדס במרחק סביר מצ'לסי, עד תחילת 2017. מאז הספיקה ליברפול לרשום רצף מאכזב של שלושה מחזורי ליגה ללא ניצחון (שהוביל לפער עשר נקודות מהמקום הראשון), הדחה בחצי גמר גביע הליגה והיום (שבת) הגיע השיא בדמות הדחה גם בגביע האנגלי מול וולבס, מתחתית ליגת המשנה, שהעמיקה את המשבר בקבוצה של קלופ.

עוד בנושא:

גביע אנגלי: ליברפול הודחה במפתיע לאחר הפסד ביתי 2:1 לוולבס
רפא חולים: רפא בניטס משקם את הקריירה ועל הדרך גם את ניוקאסל

הפעם האחרונה שליברפול הפסידה שלושה משחקים רצופים בבית הייתה בספטמבר 2012, אז היא נכנעה לארסנל, מנצ'סטר יונייטד ואודינזה. מי שספג את מרבית הביקורת מצד הפרשנים בממלכה ואוהדי ליברפול היה קלופ, שבחר להעניק מנוחה למספר שחקנים ושילם בעוד הדחה כואבת.

"אני אחראי לכל מה שקורה בקבוצה, לטוב ולרע", סיפר המאמן בסיום: "אין לאף אחד מכם רשות להאשים את השחקנים שלי, אני אחראי על ההופעה הזו במאת האחוזים, כל מה שקרה הוא אשמה שלי. שיחקנו בצורה רעה, התחלנו רע וזה רק החמיר. כולם ראו מה קרה לנו ואין לי הרבה דברים טובים לומר. קשה לי להסביר, היתרון רק חיזק את וולבס ולצערי לא היינו מספיק מוכנים. איבדנו יותר מדי כדורים. היה שיפור מסויים במחצית השנייה, אבל אני מצטער כי אין לי מה עוד לומר".

הרצף השלילי: "אי אפשר לומר ששום דבר לא קרה, כי משהו קרה. כל משחק הוא משהו אחר, איבדנו את כל המשחקים האלה בעצמנו. הייתי בטוח שנשחק אחרת היום, אבל זה לא ממש השתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully