וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ליברפול הודחה, טוטנהאם ניצלה, ארסנל, צ'לסי וסיטי עלו

קלופ ספג 2:1 מדהים מוולבס, התרגנולים ניצחו 3:4 את וויקומב מהליגה הרביעית בדקה ה-97. שלושער לוולקוט ב-0:5 של ארסנל על סאות'המפטון, 0:4 לצ'לסי על ברנטפורד, 0:3 לסיטי על פאלאס

שחקני וולבס חוגגים. רויטרס
סנסציה באנפילד. שחקני וולבס חוגגים/רויטרס

מחזור הפרמיירליג הבא ייערך באמצע השבוע, ובמהלך סוף השבוע הממלכה תתמקד במשחקי הגביע. הסיבוב הרביעי נפתח כבר אמש (שישי) כאשר לסטר סחטה 2:2 מול דרבי קאונטי, והיום הגיעה הפתעת ענק בדמות הדחה של ליברפול, שהפסידה 2:1 לוולבס מליגת המשנה. טוטנהאם כמעט הצטרפה אליה כשפיגרה 2:0 ו-3:2 מול וויקומב מהליגה הרביעית, לפני שהפכה ל-3:4 מטורף. צ'לסי (0:4 על ברנטפורד), ארסנל (0:5 על סאות'המפטון) ומנצ'סטר סיטי (0:3 על קריסטל פאלאס) לא התקשו.

ריצ'רד סטירמן שחקן וולבס (למטה בכתום) כובש מול ליברפול. רויטרס
שער ראשון מאז אפריל 2014. ריצ'רד סטירמן נוגח לרשת של ליברפול/רויטרס

ליברפול - וולבס 2:1

איזה שבוע איום מבחינת יורגן קלופ ושחקניו. לראשונה מאז 1980/81, ליברפול הודחה תוך שלושה ימים גם מגביע הליגה וגם מהגביע האנגלי. אחרי שהתרחקה עד כדי 10 נקודות מפסגת הפרמיירליג והפסידה לסאות'המפטון בחצי גמר גביע הליגה, ליברפול הופיעה בהרכב משני למשחק הגביע הביתי בסיבוב הרביעי ושילמה את המחיר. וולבס מליגת המשנה, עם שוער בן 20 שעוד שיחק בעונה שעברה בליגה השישית, עקצה כבר אחרי 52 שניות עם נגיחה של ריצ'רד סטירמן, בלם שלא כבש מאז אפריל 2014, והמשיכה לחגוג עם פריצות סוחפות של הלדר קוסטה, שבישל את השני לאנדראס ויימן בדקה ה-41. הלחץ של המארחת הספיק רק לשער מצמק של דיבוק אוריגי, שלא מנע מפח נפש.

דקה 1: גול! איזו פתיחה מדהימה של האורחת. הלדר קוסטה הרים כדור חופשי וסטירמן זינק כדי לנגוח לרשת את שערו הראשון זה 1,013 ימים, מאז 21 באפריל 2014. ליברפול בהלם, 0:1 לוולבס תוך 52 שניות.

דקה 41: גול! ליברפול כבר בבור עמוק. הלדר קוסטה, שוב על תקן המבשל, הוציא מתפרצת והכניס כדור עומק נהדר לאוסטרי ויימן, שעבר בקלילות את קאריוס וגלגל פנימה. 0:2 לוולבס.

דקה 86: גול! בכל זאת קאמבק? וולבס כשלה בהרחקת כדור קרן וסטארידג' נגח לרוחב השער כדי לבשל לאוריגי שכבש מקרוב. ליברפול הקטינה ל-2:1.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פול למברט מאמן וולבס עם יון דאדי בדוורסון. רויטרס
וולבס בשמינית הגמר. המאמן פול למברט חוגג עם יון דאדי בדוורסון/רויטרס
יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
איבד את העונה בשבוע? יורגן קלופ/רויטרס

טוטנהאם - וויקומב 3:4

התרנגולים שהגיעו למשחק במומנטום נהדר כבר ראו כיצד הם הולכים הביתה עם הפסד למדורגת חמישית בליגה הרביעית, אך כמו מול מנצ'סטר סיטי, דאגו לקאמבק שהפעם הסתיים בניצחון מטורף. צמד של פול הייז בן ה-34 (הראשון בדקה ה-23, מהאוויר, השני בפנדל בדקה ה-36) הימם את ווייט הארט ליין, אולם יונג מין סון (60) ו-וינסנט יאנסן (64, פנדל) דאגו לקאמבק. גארי תומפסון בן ה-36 השיב את היתרון לאורחת המאושרת (83), אך המילה האחרונה היתה שייכת לדלה עלי (89). כשנדמה היה שאנחנו בדרך למשחק חוזר, השלים מין סון צמד עם שער בדקה ה-97 ושבר לסינדרלה את החלום. מדהים.

שחקני טוטנהאם חוגגים עם יונג מין סון. רויטרס
איזה ווינר. טוטנהאם חוגגת עם יונג מין סון/רויטרס

צ'לסי - ברנטפורד 0:4

מחזיקת הגביע ב-2012 (ושבע פעמים בסך הכול), שנמצאת ככל הנראה בדרך לאליפות, לא התקשתה לרגע מול הקבוצה מליגת המשנה בדרך לניצחון 14 ב-15 משחקיה האחרונים בכל המסגרות. וויליאן כבש את הראשון עם בעיטה חופשית יפה בדקה ה-14, פדרו הכפיל בחלוף 7 דקות אחרי בישול של מישי בטשואי, ברניסלב איבנוביץ' הצטרף לחגיגה כשסיים מתפרצת קטלנית בדקה ה-69 ובטשואי קבע את תוצאת המשחק מהנקודה הלבנה (81).

שחקן צ'לסי פדרו. רויטרס
קלי קלות. פדרו/רויטרס

קריסטל פאלאס - מנצ'סטר סיטי 3:0

הסיטינזס נמצאים בעיצומה של עונה מאכזבת, אך לפחות בגביע הם עדיין בחיים, לאחר שהדיחו את סגנית מחזיקת הגביע מהעונה שעברה. גבריאל ז'סוס, שפתח לראשונה בהרכב, בישל לראחים סטרלינג את ה-0:1 בדקה ה-43. לירוי סאנה סגר עניין בדקה ה-71, מבישול של דויד סילבה ויאיא טורה התכבד בשלישי בדקה ה-90.

שחקן מנצ'סטר סיטי ראחים סטרלינג. רויטרס
קיבל בישול של החבר החדש להתקפה. סטרלינג/רויטרס

סאות'המפטון - ארסנל 5:0

גם ההשעיה של ארסן ונגר, שניהל את המשחק מהיציע, לא עצרה את התותחנים, שרשמו ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות. גיבור המשחק היה דני וולבק, שפתח בהרכב לראשונה מאז מאי 2016, כבש לראשונה מאז אפריל 2016 וסיים ערב גדול של צמד ובישול. השער הראשון הגיע בדקה ה-15, אחרי בישול יפה של לוקאס פרס והקפצה נהדרת, השני שבע דקות לאחר מכן, מבישול של אלכס אוקסלייד צ'מברליין ובדקה ה-35 עבר וולבק לתפקיד המבשל, כששלח כדור רוחב אותו דחק תיאו וולקוט מקרוב פנימה. בדקה ה-69 השלים גם וולקוט צמד, אחרי שנהנה מבישול של אלכסיס סאנצ'ס, ובדקה ה-84 הפך את הצמד לשלושער, אחרי בישול נוסף של אלכסיס. רצף הניצחונות של הקדושים בכל המסגרות, שעמד על שלושה, הגיע לסיומו.

שחקן ארסנל דני וולבק. רויטרס
חזר, ובגדול. וולבק כובש את הראשון/רויטרס

לינקולן - ברייטון 1:3

גם כאן קיבלנו הפתעה, כשהמארחת מהליגה החמישית הדיחה את אחת הקבוצות הטובות בליגת המשנה. ריצ'רד טאוול כבש לאורחת (24), אך אלאן פאוור (57) פיקיו טומורי (עצמי, 62) ותיאו רובינסון (85) הפכו. תומר חמד נכנס בדקה ה-68, בירם כיאל לא שותף.

אוקספורד - ניוקאסל 0:3

גם החבורה של רפא בניטס הולכת הביתה בתום הפסד מאכזב מאוד למדורגת 12 בליגה השלישית. קיין המינגס (46), קרטיס נלסון (79) וטוני מרטינס (87) כבשו.

דרבי קאונטי - לסטר סיטי 2:2

האלופה הצליחה לסחוט בקושי תיקו מול קבוצת הצ'מפיונשיפ כשגם זה בזכות שער בדקה ה-86 של ווס מורגן. דארן בנט הוותיק כבש שער עצמי די מגוחך בדקה השישית וסידר לדרבי קאונטי 0:1. בנט גם כבש את שער השוויון בדקה ה-21 וקרייג ברייסון הכפיל (40). הקפטן מורגן, כאמור, כפה משחק חוזר עם שער דרמטי.

משחקים נוספים:

ברנלי - בריסטול סיטי 0:2
בלקבורן - בלקפול 0:2
מילדסברו -אקרינגטון 0:1
רוצ'דייל - האדרספילד 4:0

שחקני דרבי, דארן בנט. רויטרס
כבש שני שערים, כל אחד לצד אחר. דארן בנט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully