וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי ברשצקי חתם בהפועל תל אביב: "זכות גדולה עבורי"

הקיצוני של הפועל רמת גן (20) הפך להחתמה השביעית בחלון ההעברות ויהיה בסגל לגביע: "אין לי שום ספק שנצליח להשאיר את המועדון בליגה". פגישה חיובית עם סיטון, עשוי להצטרף בימים הקרובים. גם קשר צ'כי מועמד. נדחתה בקשת שוינפלד לחידוש הבוררות

צילום: אשר דיין, עריכה: יוסי אלטר

על אף הצרות הכלכליות, הפועל תל אביב ממשיכה להתחזק. היום (שני) הודיעה הקבוצה על צירופו של שחקן הכנף של הפועל רמת גן, מוטי ברשצקי בן ה-20, שהפך לשחקן הרכש השביעי אחרי אור אוסטוינד, שחר הירש, חסן אבו זייד, סער בנבנישתי, עמית ביטון וטוטו תמוז. גם מייקל סיטון בדרך לקבוצה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, לאחר שבין הצדדים נרשמה פגישה חיובית ונראה כי הוא עשוי להצטרף בקרוב.

ברשצקי עלה לקבוצה הבוגרת של הפועל רמת גן בעונה שעברה, ושיחק במקביל גם בקבוצת הנוער. אשתקד מצא את הרשת ארבע פעמים כשהעונה, כשהפך לשחקן הרכב קבוע, רשם 25 משחקים בכל המסגרות במהלכם כבש שבעה שערים. הוא יהיה בסגל למשחק הגביע.

"זו זכות גדולה עבורי להגיע למועדון בסדר גודל של הפועל תל אביב", אמר ברשצקי. "אין לי שום ספק שנצליח לעמוד במשימה העומדת בפנינו ונשאיר את המועדון בליגה. יאללה הפועל!".

עוד בנושא

הפועל תל אביב: הושג סיכום עם הפועל רמת גן להעברת מוטי ברשצקי
אפילו תמוז הרשה לעצמו לקחת קרדיט: אני הבאתי את המזל
הפועל תל אביב מתכוננת לעזיבת אלטמן ומתלהבת מקורצקי: "הוא לא נח"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החתמה שביעית של האחים ניסנוב. ברשצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבורר עו"ד בנימין תמיר, קיבל את טענת המפרקים עו"ד שאול קוטלר ורו"ח חן ברדיצ'ב - ודחה את בקשתו של ארון שוינפלד לחידוש הליך הבוררות נגד המועדון. בהחלטתו של הבורר נכתב: "כל התהליכים כנגד המועדון מעוכבים ואין לפתוח בהליכים כנגדו. תנאי מוקדם לחידוש ההליך בפניי הינו קבלת מתאים מבית המשפט המתיר זאת".

רועי רוזן בתגובה: "נפנה לבית המשפט".

הקשר ההתקפי, דניאל קולאר בן ה-31, מועמד להצטרף. אחרי שמונה שנים בוויקטוריה פלזן, עבר קולאר בקיץ האחרון לטורקיה, עת חתם בגזיאנטפספור, אך לא מצא את מקומו בשורות הקבוצה הטורקית. בכחצי שנה בקבוצה הוא רשם שבע הופעות בלבד בליגה במהלכן לא מצא את הרשת. אל פלזן הוא הגיע אי שם ב-2008 מספרטה פראג, כשבשורותיה רשם 204 הופעות בשמונה שנים במהלכן כבש 60 שערים. כמו כן, יש לו 23 הופעות ושני שערים בנבחרת הבוגרת של צ'כיה. בעבר זכה עם פלזן ארבע פעמים באליפות ופעם אחת בגביע המקומי. משחקו הרשמי האחרון של קולאר, ששיחק פעמיים מול מכבי תל אביב במסגרות האירופיות, היה אי שם בסוף נובמבר בליגה הטורקית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דניאל קולאר שחקן ויקטוריה פילזן. Valerio Pennicino, GettyImages
גם הוא יגיע? קולאר/GettyImages, Valerio Pennicino

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully