וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הצטרפה למרוץ אחר מייקל סיטון. עשויה לפנות אליו בתחילת השבוע

האדומים מעוניינים בחלוץ הג'מייקני שכבש שישה שערי ליגה במדי הפועל רמת גן. גם בורחל מועמד. טוטו תמוז לא בסגל, דודו ביטון חתם לעונה וחצי, עתידו של ניקוליץ' ייקבע ביום ראשון

ברני ארדוב

אחרי שהחתימה שישה שחקנים ישראלים מאז הגעת הבעלים החדשים, הפועל תל אביב עשויה לצרף זר ראשון. לוואלה! ספורט נודע כי נועלת טבלת ליגת העל הצטרפה למרוץ אחר מייקל סיטון, חלוצה הג'מייקני של הפועל רמת גן מהליגה הלאומית, ועשויה לפנות אליו בתחילת השבוע. סיטון בן ה-20 רשם 13 הופעות במדי נבחרת ג'מייקה והגיע לישראל אחרי שהשתייך לפורטלנד טימברס מליגת ה-MLS האמריקאית.

האורדונים לא יעמדו בדרכו של השחקן, שהובא בתחילת העונה על ידי סוכן השחקנים אדם קידן מתוך כוונה לעבור בינואר לליגת העל והספיק לכבוש שישה שערי ליגה ועוד שניים בגביע הטוטו. סוכנו סירב להתייחס לפרסום.

פרט לסיטון, גם המגן השמאלי דניאל בורחל מועמד להצטרף לסגל המתחדש של הפועל תל אביב. הדבר תלוי בשחרור מהפועל עכו, בה בורחל משמש כשחקן הרכב מאז פתיחת העונה.

עוד בנושא:

כעס בהפועל אשקלון: "כולם מנסים לעזור להפועל תל אביב על חשבוננו"
טוטו תמוז חתם בהפועל תל אביב, גם עמית ביטון הצטרף מהפועל באר שבע
אדי גוטליב הגיש תביעת בוררות נגד הפועל תל אביב, סער בנבנישתי חתם

בלס מטוידי שחקן נבחרת צרפת מול מייקל סיטון שחקן נבחרת ג'מייקה. AP
הספיק לשחק גם מול צרפת ובלס מטוידי. מייקל סיטון במדי נבחרת ג'מייקה/AP

טוטו תמוז שעבר את הבדיקות מאוחר אתמול לא עבר בבקרה התקציבית ושחרורו לא הגיע, על כן לא יהיה בסגל למשחק הפועל אשקלון. גם אור אוסטוינד ופצוע ובן רייכרט המוצהב לא יהיו בסגל, בעוד ארון שוינפלד חזר להתאמן ונטש את האימון במהלכו, אך הוא אמור להיות שותף מחר במשחק. גם עומרי אלטמן, שעתידו במועדון עדיין לא ברור, אמור להיות בסגל וכמוהו גם סער בנבנישתי ועמית ביטון שעברו בבקרה.

דודו ביטון חתם לעונה וחצי והוא יישאר בקבוצה. נמניה ניקוליץ' עדיין נמצא בחל"ת ולא עורך אימונים מלאים. ביום ראשון תהיה לו פגישה מכריעה עם הנהלת הקבוצה ובה ייקבע אם ימשיך במועדון או ישוחרר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully