וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הושג סיכום עם הפועל רמת גן להעברת מוטי ברשצקי

פערים קטנים מפרידים בין קשר הנבחרת הצעירה לאדומים, שמצפים לחתימה ביום שני ונערכים לעזיבת אלטמן. סכום ההעברה: כ-400 אלף שקלים. מאמוט סאיין סיכם וצפוי לחתום עד סוף העונה

צילום: אשר דיין, עריכה: יוסי אלטר

הפועל תל אביב בדרך לחיזוק נוסף. אחרי שהאדומים צרפו את שחר הירש, אור אוסטוינד, חסן אבו זייד, סער בנבנישתי, טוטו תמוז ועמית ביטון, גם מוטי ברשצקי אמור לחתום. הפועל תל אביב סיכמה היום (ראשון) עם הפועל רמת גן את עסקת העברתו, כאשר הקבוצה מהלאומית צפויה לקבל סכום של 400 אלף שקלים. מול השחקן עצמו נותרו פערים קטנים, כשבמועדון מאמינים כי הכול ייסגר עד מחר. ברשצקי בן ה-20, קשר הנבחרת הצעירה של ישראל, כבש שישה שערי ליגה העונה במדי הפועל רמת גן ונחשב לאחד הכישרונות המבטיחים בליגה השנייה.


עוד בנושא:

הפועל תל אביב מתכוננת לעזיבת עומרי אלטמן ומתלהבת ממנחם קורצקי: "הוא לא נח"
אור ירוק לנסיקה: פיטים עזמי הוא רכש מבטיח יחסית עבור מכבי חיפה
שובל גוזלן בראיון: "כולם קיבלו הזדמנות אצל מולנסטיין, רק אני לא"

מוטי ברשצקי הפועל רמת גן. לירון מולדובן
מאדום לאדום? מוטי ברשצקי/לירון מולדובן

עוד לפני כן, נועלת הטבלה הגיעה היום (ראשון) להבנות עם קשר רובנאיימי הפינית, מאמוט סאיין והוא צפוי לחתום עד תום העונה. הגמבי בן ה-23 הוא קשר התקפי מגוון וההגעה שלו היא חלק מהרצון של הפועל תל אביב לשדרג את החלק הקדמי, שכבש העונה רק 14 שערים אחרי 19 מחזורי ליגה כאשר רק הפועל רעננה (10), מ.ס. אשדוד (11) והפועל אשקלון (12) כבשו פחות ממנה.

סאיין הבקיע העונה שער בודד ב-17 הופעות במדי רובנאיימי הפינית, זאת אחרי ששיחק בעונה הקודמת במדי סנטה קלאוס המקומית. הגמבי גם הספיק לשחק בליגת המשנה ביוון, שם לבש את המדים של פוקיקוס, קראדיטסאס וצ'אניה. במהלך הקדנציה שלו ביוון הוא הספיק לכבוש שער אחד ב-38 הופעות. ב-2016 סאיין חתם ברובנאיימי כאשר הופעתו האחרונה הייתה בסוף נובמבר. אם יצטרף להפועל תל אביב הוא יהפוך לזר היחיד בסגל הקבוצה אחרי שמרקו סימיץ', ניקולאס גורובסוב, קלאודיו בומבה ודולי מנגה עזבו את הקבוצה.

(עדכון ראשון: 14:51)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully