וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל דבר יש מחיר: תמונת מצב לגבי מצבו של חלוץ מכבי תל אביב טל בן חיים

21.1.2017 / 11:45

הלקח של מיטש גולדהאר מעסקת ערן זהבי ("אם יכול, היה מחזיר את הגלגל לאחור"), הקשר של ליאור רפאלוב, האפשרות לפתיחת החוזה והסכום שישכנע את הצהובים להיפרד מהחלוץ, אותו כרגע לא מעוניינים למכור. יניב טוכמן עושה סדר

ברני ארדוב
אמש הודה רפאלוב כי כאשר פנו אליו הבלגים ושאלו על בן חיים, הוא המליץ בחום. "כרגע אני לא יודע מה קורה בין המועדונים. אני רק נשאלתי על טל וכמובן שהמלצתי. נתתי להם הרבה ביטחון להביא אותו כי הוא יכול לעזור לנו"

"טל בן חיים לא למכירה בחלון הזה", הבהיר ג'ורדי קרויף דקות ספורות אחרי הדרבי האחרון. המנהל המקצועי של מכבי תל אביב נשאל מדוע הוא לא מביא שחקנים חדשים על אף שאמר כי מכבי תל אביב חייבת להתחזק והתשובה שלו היתה די חדשה. "יש לנו הצעות על שחקנים שלנו", אמר, "ולכן אני חייב לדעת מי יעזוב בטרם אחליט את מי להביא". ההולנדי הבהיר כי אינו מתכוון לטל בן חיים החלוץ, אבל מאוחר יותר, כשמכבי תל אביב כבר עמדה לעזוב באוטובוס את אצטדיון המושבה, הוא הגניב משפט שמלמד כי הכל עוד פתוח - גם לגבי בן חיים. "יש הצעות שאי אפשר לסרב להן", הבהיר ההולנדי.

ביום הדרבי, חשף רון עמיקם בוואלה! ספורט כי בפני מכבי תל אביב עומדת הצעה לרכישת החלוץ בסכום כולל של ארבעה מיליון יורו. השכר המובטח, 800 אלף יורו, כפול ממה ששחקן הכנף מרוויח בקרית שלום. ההצעה היא ככל הנראה מקלאב ברוז', הקבוצה בה משחק ליאור רפאלוב בהצלחה רבה. לרפאלוב יש חלק בפנייה של הבלגים. אמש (שישי) הודה כי כאשר פנו אליו הבלגים ושאלו על בן חיים, הוא המליץ בחום. "כרגע אני לא יודע מה קורה בין המועדונים", סיפר רפאלוב. "אני רק נשאלתי על טל וכמובן שהמלצתי. נתתי להם הרבה ביטחון להביא אותו כי הוא יכול לעזור לנו. קשה לי להעריך איך זה ייגמר כי אני באמת לא מעורב".

גם איש העסקים דוד קורן שחי בבלגיה ועשה כבר לא מעט עסקים הקשורים לכדורגל סיפר אתמול שהמליץ לבלגים על בן חיים. "אני תמיד אמליץ על שחקנים ישראלים כי אני פטריוט", אמר. "מצדי שכמה שיותר ישראלים יבואו לכאן. אבל אני באמת לא יודע מה קורה עם זה עכשיו. דיברו איתי על טל לפני משהו כמו חודשיים בפעם האחרונה".

עוד בנושא:

ביום שני פרסמנו: מכבי תל אביב קיבלה הצעה של 4 מיליון יורו על טל בן חיים
ג'ון ואן דן ברום: "אין דבר פסול בלקבל הצעות, אבל לא שוחחתי עם מכבי תל אביב"

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
כרגע, הצהובים לא מעוניינים למכור. טל בן חיים/ברני ארדוב
"אין ספק שמיטש מצטער היום על מכירת ערן זהבי", אומרים במכבי תל אביב. "אם היה יכול לסובב את הגלגל לאחור לאותו יום ראשון בו הכל כבר נסגר שערן יישאר ובסוף התפוצץ על סעיפים ביטוחים, קרוב לוודאי שהוא היה משנה את ההחלטה שלו"

במכבי תל אביב לא רוצים למכור. הם גם לא חייבים. אבל כמו שרמז קרויף בסיום הדרבי, לכל דבר יש מחיר. סעיף השחרור של בן חיים שחל רק על חלון ההעברות הקיצי קובע שתמורת 2.9 מיליון יורו הוא יכול לעזוב בלי שיהיה למכבי תל אביב מה לומר בעניין. אף שכעת מדובר, כאמור, על הצעה כוללת שיכולה להניב למכבי תל אביב ארבעה מיליון יורו, במועדון לא ממהרים לסגור. "ההערכה היא שתמורת 5 מיליון יורו, מכבי תמכור את בן חיים", העריך אמש גורם במועדון. "כמו במקרה של גוואנגז'ו, מה שהתחיל עם חמישה מיליון נגמר בשמונה מיליון. מיטש גולדהאר למד שאם יש ביקוש לשחקן, אז הקבוצה מרימה את ההצעה".

מעבר לשיעור שקיבל גולדהאר באמצעות המשא ומתן מול הסינים, הוא גם למד על בשרו שאין באמת תחליפים לשחקנים הטובים שלו. "אין ספק שמיטש מצטער היום על מכירת ערן זהבי", אומרים במכבי תל אביב. "אם היה יכול לסובב את הגלגל לאחור לאותו יום ראשון בו הכל כבר נסגר שערן יישאר ובסוף התפוצץ על סעיפים ביטוחים, קרוב לוודאי שהוא היה משנה את ההחלטה שלו. אחרי ערן זהבי, טל בן חיים הוא השחקן הכי חשוב של מכבי תל אביב ואם ימכרו אותו עכשיו, לא בטוח שימצאו עבורו מחליף ולכן מכבי לא ממהרת למכור".

לפני מספר חודשים, קרויף התעצבן על מקבץ פרסומים שהתייחסו לפתיחת החוזה של בן חיים. זה היה אחרי פתיחת העונה המופלאה שלו, ההופעות בנבחרת ישראל ושלל השערים בליגה. אז, היו נחושים במכבי תל אביב שאין מקום לפתוח שוב את החוזה של השחקן ולשדרגו. עכשיו, לאור הבקשה של השחקן לעזוב, לא מן הנמנע שאם זה לא יסתיים לבסוף במכירה בסכום של חמישה מיליון יורו, זה ייגמר בפתיחת החוזה ושדרוגו, כדי שבן חיים יהיה שלם יותר עם ההחלטה להשאירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
למד לקח. גולדהאר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully