וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון ואן דן ברום: "אין דבר פסול בלקבל הצעות, אבל לא שוחחתי עם מכבי תל אביב"

מאמן אלקמאר, ששמו נקשר עם מעבר לצהובים, דחה את האפשרות לפיה יחליף את ארבלדזה: "הסוכן שלי לא קיבל הצעה, אין לי שליטה על דברים שנכתבים. הסוכן שלי לא שוחח איתי על מכבי תל אביב"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב ממשיכה בחיפושים אחר מאמן ואחרי ששמו של מאמן אלקמאר, ג'ון ואן דן ברום, נקשר עם מעבר מיידי לצהובים התקשורת בהולנד סערה היום (שישי) במתחם האימונים לקראת המפגש בשבת מול ספרטה רוטרדם. המאמן, שחוזהו יפוג בקיץ הקרוב ונמצא ביחסים רעועים עם המנהל המקצועי וההנהלה, ניסה להדחוף את הטענות לפיהן הוא יחבור לג'ורדי קרויף כיורשו של שוטה ארבלדזה, שפוטר.

"לא שוחחתי עם אף אחד גורם ממכבי תל אביב", טען ואן דן ברום: "כל מה שמעניין אותי זה המשחק מול ספרטה. אין לי שליטה על דברים שנכתבים עליי או על הקבוצה. הסוכן שלי לא העביר לי שום הצעה מקבוצה אחרת. אין שום דבר פסול בנוגע להצעות מקבוצות אחרות כולל מכבי תל אביב, אבל לא קיבלתי שום הצעה מהסוכן שלי. תשומת הלב שלי שייכת לשחקנים שלי וההכנות לקראת ספרטה", סיכם המאמן בן ה-50.

עוד בנושא:

בדרך למכבי תל אביב? "רואה את ג'ון ואן דן ברום מאמן במקומות אחרים"
ג'ורדי קרויף המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב: "לא יהיה הוגן לזרוק את המאמן החדש למים, אעזור לו בהתחלה"
הפועל באר שבע בעקבות דור פרץ, אנטליהספור למכבי תל אביב הגישה הצעה על דור מיכה

המאמן ההולנדי ג'ון ואן דן ברום. GettyImages
נשאר באלקמאר? ואן דן ברום/GettyImages

הדבר שהדאיג את התקשורת שמסקרת את אלקמאר, שפגשה את מכבי תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית העונה, הוא העובדה שואן דן ברום לא פסל את האפשרות לפיה יעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי, בין אם זה יהיה לטובת חבירה לקרויף או יעד אחר.

אמש, טענו בהולנד כי פרנק דה בור דחה הצעה להחליף את ואן דן ברום באופן מיידי כאשר המועמד הבכיר של המנהל הטכני, מקס הוברץ הוא פרד רוטן. הוברץ סיפר לתקשורת המקומית: "אני לא מייצג את ואן דן ברום, אבל מההיכרות שלנו אני בטוח שהוא חושב על מועדונים אחרים, גם מחוץ להולנד. הביקורת עליו לעיתים הייתה מוגזמת לאורך התקופה שלנו. קבענו לדבר בינואר, אך מאז השתנו דברים ואני רואה אותו מאמן בקבוצות אחרות כדי להשיג תארים, גם מחוץ להולנד. ג'ון יודע היטב מה דעתו של המועדון ולאן הוא רוצה ללכת, אם הוא חש אי שקט מהמצב זה עניין שלו. יש לי דעה ברורה לגבי מי צריך לאמן את הקבוצה. אודיע מה שיש לי להודיע עד ה-1 במרץ".

חלק מהפרשנים המסקרים את אלקמאר תקפו את ההחלטה שלא להמשיך עם ואן דן ברום: "מה עושים עם מאמן שעמד בכל היעדים שהוצבו בפניו? מאריכים לו את החוזה. באלקמאר חושבים על התקדמות, אבל ואן דן ברום השיג כל מה שביקשו ממנו. הוא העפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית, העפיל לשלב הבא וגם מצליח לשלב שחקנים צעירים אחרי קיץ קשה בו איבד את וינסנט יאנסן לטוטנהאם, סטיבן ברחוס לווטפורד ומרקוס הנריקסן להאל סיטי. האם זה לא מספיק עבור הוברץ?"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
יחפש אופציה אחרת? קרויף/ברני ארדוב

קריירת הבוגרים של ואן דן ברום החלה בוויטסה ארנהם, במידה הוא שיחק שבע שנים (255 הופעות, בהן כבש 80 שערים). משם המשיך לשנתיים במדי אייאקס, עימה זכה בשתי אליפויות ונדד לטורקיה. הקשר הסתפק בעונה אחת באיסטנבולספור, ואז שב לקדנציה שנייה בת עונה בוויטסה וסיים את הקריירה אחרי חמש שנים בדה חראפשחאפ, בגיל 37 עם שתי הופעות בלבד בנבחרת האורנג'.

תפקידו הראשון מאז הפרישה היה סקאוט בדה חראפשחאפ ובמקביל אימן קבוצת חובבים. באפריל 2004 קיבל את תפקיד האימון הראשון כשמונה למאמן המילואים של אייאקס. שלוש שנים הספיקו לקשר העבר וב-2007 הוא עבר לאמן את אפלדורן מליגת המשנה. ב-2010 הוא עבר לדן האג, אותה הוביל לליגה האירופית ועזב לטובת וויטסה בסיום אותה העונה. גם עם הקבוצה מארנהם הוא הצליח להשיג את הכרטיס לאירופה ומשם בחר לנדוד לאנדרלכט, עימה זכה באליפות ב-2013, אך פוטר במרץ 2014.

בספטמבר של אותה השנה חזר לאמן, הפעם את אלקמאר כשהחליף את מרקו ואן באסטן. העונה הצליח להעפיל עם קבוצתו לשלב 32 האחרונות, על חשבון מכבי תל אביב ואם יישאר באלקמאר הוא יפגוש את ליון, שהודיעה היום על צירופו של ממפיס דפאי.

המאמן ההולנדי ג'ון ואן דן ברום. GettyImages
אליפות בבלגיה, הצלחה בהולנד. ואן דן ברום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully