וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע בעקבות דור פרץ, אנטליהספור הגישה הצעה על דור מיכה

18.1.2017 / 10:02

ברק בכר מחזיק מאוד מהקשר, שנמצא בצומת דרכים. גם בני יהודה, אשקלון ואשדוד, המעוניינות בו בהשאלה, בתמונה. הטורקים הגישו למכבי ת"א הצעה לרכישתו של מיכה, הערכה: קרויף יסרב לעסקה

ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב דור מיכה עובר את שחקן הפועל כפר סבא רז כהן. מגד גוזני
קרויף מסרב למכור אותו. דור מיכה/מגד גוזני

האם דור מיכה יעבור בקרוב לשחק בליגה הטורקית? אנטליהספור פנתה רשמית למכבי תל אביב והגישה הצעה לרכישתו. הטורקים מוכנים גם להשאלה עם אופציה לקנייה. במכבי תל אביב מסרבים למכור את מיכה ולשחקן אין גם סעיף יציאה בחלון ההעברות הנוכחי. מיכה מוכן לעבור לטורקיה על אף המצב הבטחוני שם, כל שכן כשמדובר באנטליה הנחשבת עדיין ליעד בו מבקרים לא מעט ישראלים ובעבר היה אחד היעדים הפופולאריים עבור התייר הישראלי.

ההערכה היא שמכבי לא תאשר את העסקה למרות שמיכה איבד באחרונה את מקומו בהרכב. ידוע שג'ורדי קרויף מאוד מחזיק מהשחקן ולא מוכן לדון במכירתו. בכל הקשור למאמן הבא של מכבי תל אביב, במועדון סיפרו היום כי לקבוצה יש הבנות כספיות עם מאמן גם מול הקבוצה בה הוא מאמן הושגו באחרונה הבנות באשר לפיצוי שהיא תקבל, אולם היא העלתה את הדרישות שלה ובמכבי תל אביב צריכים לסגור שוב את הפרטים. ג'ורדי קרויף העריך בסיום הדרבי כי עד המשחק מול בני סכנין ביום ראשון יהיה לקבוצה מאמן, אבל הוא לא יכול היה להתחייב על כך בשל המשא ומתן הכספי שמתארך.

עוד בנושא

שחרורו של בן בסט יחסוך למכבי תל אביב כ-1.5 מיליון שקל
קרויף טוען: מספר שחקנים קיבלו הצעות, בן חיים לא יימכר בינואר
גולסה התעלה מעל הבלגן, שיש לא ירצה לזכור את המשחק: הטופ והפלופ

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בקרוב באדום? פרץ/ברני ארדוב

בתוך כך, הפועל באר שבע מגלה עניין רב בקשר מכבי תל אביב דור פרץ, אבל בקרית שלום לא מוכנים למכור את השחקן כל שכן כשמדובר ביריבה הכי גדולה שלהם. מאמן הפועל באר שבע ברק בכר מאוד מחזיק מפרץ שמשתייך בימים אלה לסגל נבחרת ישראל הבוגרת שהתכנס ליומיים של אימונים וזאת למרות שהוא לא בסגל של מכבי תל אביב למשחקים.

פרץ נמצא בצומת דרכים לא פשוט מבחינתו. בסביבתו מספרים שהוא מאוד מתקשה עם המחשבה שיעזוב את מכבי תל אביב אפילו בהשאלה עד סוף העונה אבל מצד שני הוא יודע שהוא צריך לשחק אחרי חודשים ארוכים שכמעט ולא היה בסגל. מיד אחרי פיטוריו של שוטה ארבלדזה העלה ג'ורדי קרויף את פרץ בהרכב מול בני לוד במשחק גביע המדינה, אבל בשני משחקי הליגה האחרונים השחקן לא היה בכלל בסגל. מצד שני, עתידם של נוסא איגייבור והאריס מדוניאנין אינו ברור כל כך ואם אחד מהם יעזוב, יוכל פרץ להתקדם אלא אם מכבי תל אביב תביא קשר זר אחר במקום מי שיעזוב.

כך או אחרת, מספר קבוצות מחכות לראות מה יתפתח עם הקשר. רק קבוצות כמו הפועל באר שבע או מכבי חיפה יכולות להיכנס למשא ומתן על רכישתו. כל יתר המתעניינות מקוות שהשחקן יגיע אליהן בהשאלה עד סוף העונה. בני יהודה, הפועל אשקלון ומ.ס. אשדוד רוצות את פרץ עד סוף העונה ובימים הקרובים המצב לגביו יתבהר. במכבי תל אביב כמובן רוצים להשאיר אותו בסגל, אולם אם השחקן ילחץ ויבקש לצאת כדי לשחק עשויה הקבוצה להיעתר לבקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully