וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל ויטור: "כשאינטר הובילה 0:2 ביקשתי ממלו להוריד את הקצב, בסוף הוא ביקש ממני את החולצה"

בלם הפועל באר שבע העניק ראיון לאשתו, שעובדת ב'אה בולה': "מרגיש את התמיכה של המועדון דווקא אחרי הפציעה", "החלפתי ארבע דירות בחודש הראשון", "כשחתמתי לא הבנתי למה אין אף אחד ברחובות"

אתר רשמי

אחד השחקנים החשובים ביותר של הפועל באר שבע במסע האירופי הוא ללא ספק מיגל ויטור. הבלם הפורטוגלי, שהגיע בתחילת העונה לאלופה, הפך למעוז ההגנה של ברק ברק וסייע לאדומים מבירת הנגב להעפיל לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, שם יפגשו את בשיקטאש. עדיין לא ברור מתי ויטור ישוב למגרשים, אך היום (שלישי) הוא העניק ראיון לעיתון המוביל בפורטוגל 'אה בולה', שם סיפר על החיים בישראל, המטרות של האדומים מבירת הנגב כאשר מי ששאלה את השאלות הייתה אשתו, טניה, שעובדת בעיתון ובחרה לראיין אותו מזווית קצת אחרת.

עוד בנושא:

אווירת נכאים: מה באמת גורם לכל הצרות הגדולות של מכבי חיפה
מאור בוזגלו מתנצל: "הפוסט שכתבתי היה טעות, לא התכוונתי לפגוע בברק בכר"
הפועל באר שבע: מאור בוזגלו יזמין את הקבוצה לארוחה
אמיר חלאיילה חתם לארבע עונות וחצי בהפועל באר שבע

"בחודש הראשון שלי בישראל החלפתי ארבע דירות", פתח ויטור: "הייתי נורא מבולבל. שכחתי את התאורה דלוקה ברכב כשהייתי בתל אביב ולא היו לי מיטות בדירה. בלילה הראשון שלי בישראל לא היו לנו מיטות בדירה, אבל עכשיו הדברים הסתדרו. החיים בישראל שונים מאוד מאשר החיים ביוון. הכל הרבה יותר מאורגן כאן ומי שעובר על החוק סופג עונש".

על התקופה שלו בהפועל באר שבע : "יש לנו אוהדים מסורים ששומרים על תרבות ביציעים ומעניקים לנו אווירה נהדרת בכל משחק, אני נהנה מכל רגע במועדון. התקווה שלי היא לחזור לשחק כמה שיותר מהר כדי לסייע לקבוצה להשיג את המטרות שלה, בישראל ובאירופה. אני עדיין מופתע כאחרי כל משחק השחקנים נשארים לשוחח עם האוהדים במשך רבע שעה, סתם כדי לתת להם הרגשה טובה. לא חשבתי מעולם שאשחק בישראל. כעת, שאני פצוע אני מרגיש את האהבה של האוהדים. מדברים על המצב הבריאותי שלי בחדשות, האהבה הזו של האוהדים והמועדון נותנת לי כוח ותקווה להחלים כמה שיותר מהר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
צחק אחרון מול אינטר. ויטור מחליף חולצות עם מלו/ברני ארדוב

על המפגש מול אינטר בליגה האירופית: "שוחחתי עם פיליפה מלו במחצית בבאר שבע אחרי שאינטר הוליכה 0:2. הסברתי לו שהם יכולים להוריד את הקצב, להרגע. בסיום המשחק הוא רדף אחרי וביקש ממני את החולצה. הייתי המום".

החיים בישראל: "יש הבדל עצום בין באר שבע לתל אביב. באר שבע היא עיר דתית ושמרנית הרבה יותר. יש אנשים שלא מדליקים את הטלוויזיה בשבת, הם גם נמנעים מאכילת חזיר ופירות ים. כשחתמתי בהפועל באר שבע לא הבנתי למה אין אף אחד ברחובות, אז הסבירו לי שזה בגלל שמדובר ביום שבת".

המצב הביטחוני: "למדתי שחיילים בישראל צריכים לשאת נשק, גם כשהם מחוץ לבסיס. אני כבר לא מפחד מכלום. היום בישראל עורכים בידוק בכניסה לכל מקום, גם בחנייה. בהתחלה זה היה נראה לי מוזר, מוגזם ולא הגיוני, עכשיו זה חלק מהשגרה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully