וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל חולון, רועי הובר: "יכולנו לנצח את המשחק אבל שיחקנו רע"

17.1.2017 / 9:25

הגארד הצעיר של הפועל חולון שבלט בהפסד למכבי תל אביב נשמע מאוכזב: "היה קשה לחזור פעם שנייה ברצף". יאנגר צפוי להיעדר כחודש, בקבוצה ממתינים לבדיקה כדי לדעת את חומרת הפציעה של שלומי הרוש

one

הפועל חולון רשמה אמש (שני) את הפסדה החמישי העונה בליגה ב-14 מחזורים כשנוצחה בביתה על ידי מכבי תל אביב 78:73. הקבוצה של דן שמיר המשיכה את היכולת הלא טובה מההפסד הביתי לעירוני נהריה, כשההפרש טיפס כמעט ל-20 הפרש במהלך המחצית השנייה, לפני שניסיון קאמבק אותו הוביל ג'יימס בל נבלם על ידי גל מקל. חולון נשארת במקום השני בטבלה, עם מאזן זהה לזה של בני הרצליה, אך יכולה להסתכל באכזבה על המאזן הביתי שלה, שכולל ארבעה ניצחונות משבעה משחקים.

עוד בנושא

גל מקל הצטיין, מכבי תל אביב ניצחה 73:78 את הפועל חולון בחוץ
גל מקל: "אני מקצוען כל העונה, אין לי הסבר למה שקורה איתי ביורוליג"
דן שמיר: "גם כשעשינו דברים טובים והכדורים לא נכנסו, זה נראה לא טוב"

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול רועי הובר שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
יכולת לא משכנעת. הובר מול אוחיון/מגד גוזני

אם ההפסד והיכולת הלא משכנעת לא הספיקו, הגיעו גם הפציעות שיכולות להשפיע על המשך העונה של הסגולים. טוני יאנגר היה ראשון להיפצע, במהלך הרבע השני, כשההערכות הן שהוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי, לא ברור האם מלא או חלקי, וייעדר לפחות כחודש. במהלך המחצית השנייה נפצע גם שלומי הרוש, שסובב את הקרסול, ובחולון ידעו ככל הנראה כבר היום מה היא חומרת הפציעה שלו, כשהוא לא אמור לשחק נגד מכבי אשדוד במשחק הליגה הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהדי הפועל חולון. מגד גוזני
שוב, נקודת האור. האוהדים/מגד גוזני

נקודת האור של הסגולים במשחק הייתה רועי הובר, שקלע 10 נקודות מתוך 19 הנקודות הראשונות של הסגולים, אך מיעט לקבל דקות במהלך המחצית השנייה, "התחלנו רע לא בגללם, היינו מבולגנים בהתקפה, לא הגענו לזריקות טובות. זה מכבי והיא מענישה אותך יותר, היה קשה לחזור פעם שנייה ברצף", סיפר הובר בסיום המשחק, "יכולנו לנצח את המשחק הזה, הייתה לנו הזדמנות, מכבי לא היו מדהימים, אנחנו שיחקנו רע, זה הכל".

בחולון פרגנו לקהל שהגיע לתמוך בהם במשחק, כש-4,800 אוהדים, מתוכם כ-4,600 סגולים, מילאו את האולם החדש. בסיום המשחק רכשו מאות אוהדים כרטיסים לחצי גמר גביע המדינה בחודש הבא נגד הפועל ירושלים, כשכמות הכרטיסים שנשארה בידי הקבוצה היא לא רבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully