וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל: "אני מקצוען כל העונה, אין לי הסבר למה שקורה איתי ביורוליג"

17.1.2017 / 8:51

רכז מכבי תל אביב הצטיין עם 22 נקודות מול הפועל חולון וכעת הוא מצפה לדקות משחק גם ביורוליג: "אני, יוגב וגיא יכולים לעזור בגדול". ווימס על היכולת הבינונית: "זה מתסכל, יש לי כמה פציעות"

one

אחרי שני הפסדים רצופים, מכבי תל אביב חזרה לנצח אמש (שני), כשגברה על השנייה בטבלה הפועל חולון 73:78. הצהובים שיחקו ללא אנדרו גאודלוק, מאיק צירבס ודי ג'יי סילי, אך משחק טוב של גל מקל (22 נקודות) סידר לבגאצקיס ניצחון חשוב. כמו בלא מעט משחקים העונה, גם הפעם הצהובים שמטו יתרון גדול ברבע האחרון, אך הפעם ניצלו מהפסד. לשחקנים העירו בסיום על איבוד היתרון רוב השחקנים מיהרו לעזוב את חדר ההלבשה בשלב מוקדם, כשהם נראים מחויכים, אולם אווירת הלחץ לאחר הכישלונות האחרונים הורגשה היטב, כשאפילו דייויד פדרמן ושמעון מזרחי נכנסו לחדר ההלבשה בסיום.

סוני ווימס, שסיים עם 12 נקודות ו-4 אסיסטים, סיכם: "היה חשוב לנו להגיע במנטליות הנכונה. אין משחקים קלים וכל קבוצה שמשחקת נגדנו עושה את המירב כדי לנצח אותנו. איבוד היתרון? כדורסל זה משחק של ריצות, איבדנו את היתרון אבל עדיין ניצחנו את המשחק וזה הכי חשוב".

עוד בנושא:
חזרו לנצח: מכבי תל אביב גברה 73:78 על הפועל חולון בחוץ
בגאצקיס מחמיא: "גל מקל השחקן הכי חזק מנטלית בקבוצה"

סוני ווימס שחקן מכבי תל אביב (אמצע) מול אלכס צ'וברביץ' שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
ווימס על היכולת הבינונית: "יש לי כמה פציעות". ווימס/מגד גוזני

על היכולת החלשה שלו לאחרונה: "אני מנסה לשחק הכי טוב שאפשר, אבל יש כל מיני תקופות בכדורסל. אני מרגיש מתוסכל מזה לאחרונה, יש לי כמה פציעות אבל עדיין אני צריך לעשות את העבודה שלי".

גל מקל, שקיבל מחמאות מהמאמן איינארס בגאצקיס בסיום ("הוא השחקן הכי חזק מנטלית בקבוצה"), נראה מחויך. כעת הוא מקווה לקבל דקות גם ביורוליג, אחרי שבמשחק האחרון מול ריאל מדריד לא שותף. "כל שחקן רוצה לשחק, כל שחקן רוצה להרגיש חלק, החוכמה של כל מאמן ושל כל ארגון זה לגייס את כולם ולתת להם להרגיש חלק. זה יכול להיות בכמה דקות, זה יכול להיות בתפקיד של מנהיגות. החוכמה של ארגון טוב זה לתת לכל העובדים להרגיש חלק, וברגע שכולם מרגישים חלק זה תורם לכולם. מול דרושאפקה שיחקתי חמש דקות ויצאתי הכי מאושר בעולם כי ניצחנו".

מקל הוסיף: "ברור שאני מאוד רוצה לשחק ביום חמישי. אין לי הסבר למה שקורה איתי ביורוליג, אני אומר את האמת, לאורך כל הזמן אני מראה מקצוענות ועובד ומשתדל כמה שיותר להישאר חיובי, ואני מאמין ורוצה להאמין שדברים ישתנו קצת, כי אני באמת מאמין, שאני, יוגב וגיא, אנחנו יכולים לעזור בגדול".

מקל הוסיף: "הייתה לי תקופה שגם בליגה לא ממש שיחקתי. ברור שזה לא קל מבחינה גופנית, מנטלית ואישית. זה לא קל".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully