וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינארס בגאצקיס: "מבחינתי גל הוא השחקן הכי חזק מנטאלית בקבוצה"

16.1.2017 / 21:19

מאמן מכבי תל אביב החמיא לרכז שלו אחרי 22 הנקודות שלו ב-73:78 מול הפועל חולון והוסיף: "אנחנו קצת ריקים מבחינה נפשית אחרי ריאל". יאנגר והרוש נפצעו, שמיר: "צריכים לאסוף את עצמנו"

one

אחרי שני הפסדים בשבוע, הצליחה מכבי תל אביב לחזור לנצח הערב (שני) עם 73:78 מול הפועל חולון, במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל. דן שמיר, שנאלץ להסתדר כבר ללא פול דילייני שנפצע, ספג עוד אבידות. שלומי הרוש נפגע בקרסול והוא יעבור בדיקות. טוני יאנגר סובל מפציעה בשריר הירך האחורי וההערכה שייעדר למשך חודש.

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
בגאצקיס/מגד גוזני

מאמן הצהובים איינארס בגאצקיס אמר: "המטרה לפני המשחק הזה הייתה להראות לשחקנים מה הדבר הכי טוב שחולון עושה. שזה משחק מעבר וקליעה מבחוץ. היו לנו לפחות שלושה מצבים ששחקנים שלנו איבדו את השחקנים שלהם. אני חושב שבחלקים מסוימים במחצית השנייה שיחקנו כדורסל איכותי. המשחק נגד ריאל עלה לנו בארבעה משחקים. אנחנו ריקים מבחינה נפשית, עשינו עבודה טובה כמעט נגד ריאל, רק כי הפסדנו. ידענו שחולון קבוצה מאוד מסוכנת, ראיתי את כל הקבוצות בליגה בישראל וזה לא מפתיע אותי שחולון היא אחת הקבוצות המובילות כאן.

"הניסיון שלי אומר לא לחשוב יותר מדי רחוק. השחקנים ששיחקו היום עשו עבודה טובה, מה שיקרה מחר, אנחנו כבר נראה. סיטואציות משתנות בכל משחק, מקל ופניני עשו עבודה קבוצתית מצוינת, כל שמונת השחקנים שהיו על המגרש עשו עבודה טובה. בשבילי גל הוא השחקן הכי חזק מנטאלית בקבוצה, עם הניסיון וההבנת כדורסל שלו, וזו לא הפעם הראשונה שאני עובד איתו, והיום בסיום המשחק הוא היה המאמן על המגרש. יוגב עשה עבודה מצוינת בתחילת המשחק ושלט בקצב של המשחק".

מאמן הפועל חולון דן שמיר אמר: "לא היה לנו את המומנטום היום וגם לא בשבוע שעבר. בשני המשחקים האלה שיחקנו לא טוב, אין יותר מדי מאחורי מה להסתתר. אנחנו יודעים מה אנחנו יודעים לעשות, יש עליות וירידות, זה טבעי. יש לנו את הדבר הזה שכולם מדברים עליו, שתי חתיכות חדשות בפאזל, וזה גם קצת שינה את איך שאנחנו משחקים. אפילו בתחילת העונה זה לקח לנו קצת זמן, ללמוד איך לשחק ביחד, והיו לנו את הדברים שהיינו חזקים בהם וזה קצת השתנה עכשיו. זה אומר שאנחנו צריכים כולם לאסוף את עצמנו טוב טוב ולעשות עוד שבוע של אימונים.

"גם כשעשינו דברים טובים והכדורים לא נכנסו, וזה לא קרה הרבה, אז זה נראה לא טוב, לעומת הפוך. אין לי מושג מה קורה עם הפצועים. זה נראה כמו פציעת שריר של טוני וקרסול של שלומי. מה קורה בפנים, נצטרך לחכות ולראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully