וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "שמח על התוצאה ולא מהיכולת". תגרה בין מחנות האוהדים מחוץ לאצטדיון

16.1.2017 / 23:10

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, שעמד על הקווים ב-0:1 מול הפועל תל אביב, הסביר את היכולת הפושרת: "היינו מרושלים, זה הזמן שלנו להיבנות מחדש". בניון: "נשאר עד סוף העונה, נקודה". המשטרה עצרה מספר אוהדים

ברני ארדוב

מכבי תל אביב לא הרשימה הערב (שני) בדרבי, אבל הצליחה להשיג שלוש נקודות עם 0:1 מול הפועל תל אביב, במסגרת המחזור ה-18. המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף, ששוב עמד על הקווים, שמר על מאזן מושלם והצהובים שמרו על מרחק של 8 נקודות מהפועל באר שבע הראשונה. אייל גולסה נפצע לאחר היתקלות ראשים עם בן רייכרט בדקה ה-80, אבל קשר מכבי תל אביב התאושש. בסיום המשחק נרשמה תגרה בין מחנות האוהדים מחוץ לאצטדיון, המשטרה ביצעה כמה מעצרים.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב גברה 0:1 על הפועל תל אביב
מכבי תל אביב: למרות שסיכם, העברתו של שרן ייני מוויטסה מתעכבת
מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי: "יש לנו יופי של קבוצה, השחקנים נתנו הכול"

שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן עם המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
קרויף ואלטמן/ברני ארדוב

ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "אני לא רוצה לאמן את הקבוצה, אני שמח על התוצאה אבל לא שמח על ההופעה שלנו. זה לא היה משחק טוב, חשוב שהשגנו שלוש נקודות. אבל אין שום סיבה להיות מרוצה מההופעה שלנו. לפעמים דברים לא מסתדרים עם מאמנים, זה קורה בחיים וזה מה שקרה עם שוטה ארבלדזה. אני חושב שהדברים משתפרים עבורנו, אנחנו מתקיפים הרבה יותר מהאגפים. כל השחקנים במכבי תל אביב מחוייבים למועדון ולא לאדם כזה או אחר, בתפקיד כזה או אחר".

ההולנדי הוסיף: "אני רק יכול לומר שאני לא מרוצה כי לא שיחקנו את הכדורגל שאנחנו יכולים לשחק. רצינו לשלוט בכדור, איבדנו הרבה כדורים פשוטים והיינו מרושלים. אני לא אענה על שאלות שקשורות לתפקיד המנהל הספורטיבי, אני כרגע המאמן של הקבוצה. חשוב לדעת לקנות ולמכור שחקנים, זה הזמן שלנו להיבנות מחדש. על המאמן החדש תוכלו לקרוא באתר הרשמי של מכבי תל אביב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
מחכה לחזור לתפקיד המנהל המקצועי. קרויף/ברני ארדוב

יוסי בניון חגג בסיום: "מתחילים לחזור לעצמנו. כמובן אנחנו צוברים ביטחון עם כל ניצחון, אבל יש עוד הרבה לשפר כדי להגיע ליכולת האמיתית. אני חושב שגם במשחק הגביע וגם נגד רעננה החזרנו את כוח ההרתעה, הגענו להמון מצבים, אבל היום זה משחק קשה, זה דרבי. ידענו שהפועל תל אביב תבוא להילחם ושתהיה צפיפות. משחקים כאלה צריך לדעת לנצח. אנחנו עם הפנים כבר למשחק הבא".

על ארבלדזה: "מכיוון הדקות, זו עובדה שהרווחתי. המאמן תמיד משלם את המחיר וזה חלק מהכדורגל, אבל לא הצגנו את היכולת שהיינו צריכים. לשמחתי, אני מקבל יותר דקות מאז שהוא הלך. כל אחד צריך לתת את המקסימום בלי קשר. לא שמעתם ממני משהו, השמועות האלה לא היו ממני. ברגע שאתה משחק פחות, אז צצות שמועות. זה קרה לי כבר בהרבה. אני נשאר במכבי תל אביב עד סוף העונה, ברור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully