וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "יש לנו יופי של קבוצה, השחקנים נתנו הכול"

מאמן הפועל תל אביב נשמע גאה למרות ההפסד 1:0 למכבי תל אביב. עומרי אלטמן הודה: "אני לא יודע אם זה היה המשחק האחרון שלי כאן". בן רייכרט ספג חבטה בראש ופונה אל בית החולים

ברני ארדוב

אוהדי הפועל תל אביב חששו הערב (שני) מתבוסה קשה בדרבי מול מכבי תל אביב במשחק הבכורה של מנחם קורצקי. עם זאת, האדומים הפסידו "רק" 1:0 אחרי שער של טל בן חיים כבר בדקה השמינית. בן רייכרט נפצע לאחר היתקלות ראשים עם אייל גולסה, הרגיש בסדר, אבל פונה אל בית החולים לצורך בדיקות.

עוד בנושא:
הפועל תל אביב הפסידה 1:0 בדרבי

מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי. ברני ארדוב
קורצקי/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי אמר: "רצינו נקודות, וראו את זה. השחקנים נתנו הכול. לצערי חסרה לנו איכות בחלק הקדמי. יש לנו יופי של קבוצה, ועם חיזוקים נכונים נוכל לעשות את זה. אנחנו לא יכולים להתפנק יותר מדי, הסגל שלנו קצר. לא נפעל בחיפזון, כי אנחנו צריכים שחקנים שמתאימים, שיעזרו לנו. הגעתי עם המון מוטיבציה להצליח, בשביל להחזיר את המועדון לקדמת הבמה".

על המצב של הקבוצה: "הסיטואציה לא נעימה ואנחנו מודעים לזה. מדהים לראות את הקהל, הוא לא עוזב אותנו לרגע. אני לא מפחד משום דבר, אני אוהב לעבוד. כשמועדון כזה קורא לך, אתה מגיע מבלי לשאול שאלות. אעשה הכול וכל מה שאני יודע בשביל שנישאר בליגה. יש בעייתיות עם החוזה של עומרי אלטמן, אבל הוא נתן את הכול. יש לנו את הדבר החשוב ביותר עבור קבוצת כדורגל – לב ונשמה".

שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן אמר: "אני לא יודע אם זה היה משחק הפרידה שלי מהפועל תל אביב. הבעלים יודע מה אני רוצה מההתחלה. אין לי מה להגיד על זה יותר. ביקשתי להתאמן עם הקבוצה, ביקשתי שיסדרו לי כמו שסידרו היום. אני שמח שבסוף שיחקתי, חבל שנגמר ככה, אבל נתנו הכול. אם נשחק כך כל השנה, אז הקבוצה לא תרד".

כשנשאל שוב לגבי עתידו, אמר אלטמן: "אני לא יודע לדבר על העתיד שלי, ישבתי בינתיים רק עם הפועל תל אביב, לא עם מכבי חיפה. אנחנו צריכים עוד חיזוק, צריך עוד עומק בספסל. צריך שיבואו עוד שחקנים עם ניסיון בליגת העל, אני מקווה שיביאו את השחקנים האלה ואני מאמין שנישאר בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully