וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: למרות שסיכם, העברתו של שרן ייני מוויטסה מתעכבת

16.1.2017 / 15:56

העסקה מתעכבת משתי סיבות: ההולנדים טרם הגיעו לסיכום עם הצהובים ובנוסף, הם מחכים לחזרתו מאליפות אפריקה של מארוולוס נאקמבה, קשר נבחרת זימבאבווה, שמשחק על העמדה של ייני

יוסי ציפקיס

העברתו של שרן ייני למכבי תל אביב מתעכבת, זאת למרות שהשחקן כבר סיכם עקרונית לשלוש שנים וחצי במועדון, כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט.

ראשי ויטסה מעכבים את השחרור של ייני משתי סיבות. הראשונה, הקבוצה ההולנדית עדיין לא הגיעה לסיכום מול הצהובים על דמי ההעברה של הקפטן לשעבר ולמרות שקיימת בין הצדדים התקרבות משמעותית, העסקה טרם נחתמה. הסיבה השנייה היא הימצאותו של קשר ויטסה, מארוולוס נאקמבה, באליפות אפריקה. הקשר האחורי בן ה-23 משתייך לסגל נבחרת זימבאבווה ומאחר שהוא משחק באותה עמדה של ייני, החליטו ראשי המועדון ההולנדי שהם לא ישחררו את הישראלי למכבי תל אביב עד שנאקמבה יסיים את חלקו באליפות וישוב להולנד.

עוד בנושא:

שרן ייני סיכם במכבי תל אביב ל-3.5 שנים

שחקן ויטסה ארנהם, שרן ייני. האתר הרשמי של ויטסה ארנהם, אתר רשמי
העסקה תושלם בקרוב? ייני/אתר רשמי, האתר הרשמי של ויטסה ארנהם

בוויטסה טוענים כי עזיבתו של ייני תיצור גם כך בור, אותו הם יצטרכו למלא בשחקן אחר, כל שכן כאשר נאקמבה לא נמצא בקבוצה ויש להם מחסור בשחקנים בתפקיד הזה. בקבוצה רוצים לראות את ייני ממשיך ואתמול הוא אף פתח בהרכב בניצחון 1:3 על טוונטה וקיבל ציון גבוה בכלי התקשורת המקומיים. למרות זאת, הקשר הישראלי כבר הבהיר לראשי הקבוצה שהוא מעוניין לשוב הביתה, כך שבטווח הזמן הקרוב ההולנדים צפויים למצוא לו מחליף וכאשר נאקמבה אכן ישוב, יהיה להם קל יותר לסגור מול ג'ורדי קרויף את העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully