וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנו פיולי: "אנחנו רק בתחילת הדרך, יש באינטר הרבה שאיפות"

מאמן הנראזורי הצליח לייצב את הקבוצה ממילאנו, שרשמה חמישה ניצחונות ליגה רצופים ועלתה למקום החמישי בטבלה. האיטלקי הוסיף: "אנחנו עובדים קשה והתקשורת בין כולם משתפרת"

סטפנו פיולי מאמן אינטר. GettyImages
"הצלחנו למצוא את האיזון". פיולי/GettyImages

לפני יומיים אינטר ניצחה בביתה 1:3 את קייבו, ורשמה את ניצחונה החמישי ברצף בליגה האיטלקית. הדהירה של הנראזורי הגיעה לאחר פתיחת עונה קשה מאוד, שכללה החלפת שני מאמנים והדחה מוקדמת מהליגה האירופית. היום (שני) מאמן הקבוצה, סטפנו פיולי, התייחס למומנטום החיובי בו הקבוצה נמצאת וסיכם את התקופה שלו במועדון עד כה.

"אנחנו עובדים קשה, אך אנחנו רק בתחילת הדרך" אמר המאמן, שהוסיף: "עלינו לרדוף אחרי הקבוצות שלפנינו ולחשוב איך ננצח כמה שיותר משחקים עד סוף העונה כדי להתקדם בטבלה. העפלה לליגת האלופות היא לא משהו שרק אנחנו רוצים אלא כל קבוצות הצמרת, זה יהיה קשה כי כולן קבוצות איכותיות, אך גם לנו יש איכויות".

פיולי דיבר על השינויים שנעשו בקבוצה ולדברים שגורמים ליכולת הטובה: "הצלחנו למצוא את האיזון נכון. כולם תוקפים, כולם מגינים, הגישה הזו עוזרת לנו להיות קבוצה מאוד תחרותית. אנחנו לא קבוצה של אינדיבידואלים. כשהגעתי הייתי מאוד ברור בנוגע לרעיונות שלי לגבי הקבוצה והפוטנציאל שאני יודע שקיים כאן, אני מאוד שמח שבחרו בי. התקשורת בין כולם משתפרת, בין צוות האימון, השחקנים והבעלים".

לגבי ההנהלה הוסיף: "יש כאן מבנה טוב ונכון שמשתפר וישתפר עם הזמן. זו תכנית טובה לעתיד, אך כרגע צריך להתרכז בהווה. עלינו להתמקד בלנצח ומה שעלינו לעשות כדי לעשות זאת".

עוד בנושא:

איטליה: פיורנטינה ניצחה 1:2 את יובנטוס, הפער בפסגה רק נקודה
איטליה: אינטר ממשיכה לדהור, גברה 1:3 בביתה על קייבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully