וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פיורנטינה ניצחה 1:2 את יובנטוס, הפער בפסגה רק נקודה

הגברת הזקנה נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים. ניקולה קאליניץ' (37) ופדריקו קייזה (54) כבשו לוויולה, גונסאלו היגואין (58) רק צימק. רומא קרובה ליובה בזכות 0:1 על אודינזה

שחקני פיורנטינה חוגגים. רויטרס
ניצחון יוקרתי. פיורנטינה חוגגת/רויטרס

המחזור ה-20 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שבעה משחקים. במוקד, פיורנטינה השיגה ניצחון יוקרתי, 1:2 על יובנטוס. עוד קודם לכן כל שלוש הדולקות אחרי הגברת הזקנה השיגו ניצחונות. רומא גברה על אודינזה, נאפולי על פסקארה ולאציו על אטאלנטה.

פיורנטינה - יובנטוס 1:2

אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים, הגברת הזקנה נעצרה עם הפסד רביעי העונה וכעת היא מובילה רק בנקודה אחת על פני רומא שבמקום השני (יש ליובה משחק חסר). ניקולה קאליניץ' (37) שבר בצורת של חודש והבקיע משחק שלישי ברציפות מול יובה ובדקה ה-54 הגיע הרגע הגדול של פדריקו קייזה. החלוץ הצעיר, שערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים במשחק פתיחת העונה מול יובנטוס, סיפק נגיעה רכב לכדור שסובב לרחבה מילאן באדלי וכבש את שער הליגה הראשון שלו בקריירה. אביו של פדריקו, אנריקו קייזה, עוד הספיק לשתף פעולה עם ג'אנלואיג'י בופון בפארמה ובנבחרת איטליה. גונסאלו היגואין, שנמצא בכושר אדיר, דחק מקרוב (58) את השער המצמק והעלה את מאזנו לשישה שערים בארבעת משחקי הליגה האחרונים, אך זה לא הספיק. הוויולה קטעו בצורה הכי מתוקה שאפשר רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון.

שחקני רומא חוגגים. רויטרס
חגיגה רומאית/רויטרס

לאציו - אטאלנטה 1:2

ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים של הקבוצה מהבירה, שהתגברה על פיגור מוקדם משערו של החלוץ הצעיר אנדראה פטאגנה (21) בדרך לניצחון שני העונה על אטאלנטה. סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' איזן בנגיחה מקרוב בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וצ'ירו אימובילה (68) סחט פנדל ותרגם אותו לשער ה-11 שלו העונה בליגה, שהיה שווה שלוש נקודות. האורחת נעצרה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים.

נאפולי - פסקארה 1:3

בפעם השנייה העונה הקבוצה של מאוריסיו סארי התקשתה נגד פסקארה הקטנה. במפגש הראשון בין השתיים דריס מרטנס הציל נקודה עבור נאפולי עם צמד אחרי פיגור 2:0, הפעם הבלגי (85) כבש כאשר המשחק כבר היה גמור (שער 12 העונה). הגנת האורחת החזיקה מעמד במרבית דקות המשחק, אך שני שערים תוך שני דקות הבטיחו לנאפוליטנים ניצחון ליגה שלישי ברציפות ומשחק 13 ברצף ללא הפסד בכל המסגרות. הסיפור הגדול, מחזור שני ברציפות, היה לורנצו טונלי. הבלם, שערך מול סמפדוריה את הופעה הבכורה שלו העונה וכבש שער ניצחון עמוק בתוספת הזמן, היה הראשון למצוא את הרשת (47) גם הפעם בנגיחה מתוך הרחבה. זו הפעם השנייה בקריירה שלו שטונלי כובש בשני משחקי ליגה רצופים, הפעם הקודמת הייתה באוקטובר 2014. מארק האמשיק (49) הכפיל, וג'יאנלוקה קפארי (94) צימק בפנדל אחרי השער של מרטנס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן רומא אדין דז'קו מחמיץ פנדל. רויטרס
הפנדל הגרוע אי פעם? דז'קו/רויטרס

אודינזה - רומא 1:0

ניצחון שלישי ברציפות לסגנית האלופה, שהפסידה רק פעם אחת בעשרת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. ראג'ה נאינגולן (12) כבש את השער היחיד בהתמודדות, עם סיומת נהדרת מתוך הרחבה אחרי מסירת עומק יפה של קווין סטורטמן, אך הסיפור הגדול היה אדין דז'קו. הבוסני קיבל הזדמנות לכבוש את שערו ה-14 העונה כאשר רומא קיבלה פנדל בדקה ה-18 (העישיר שקיבלה העונה, הכי הרבה בחמש הליגות הבכירות), אך הטיס את הכדור לשמיים, במה שכבר מוגדר ברשתות החברתיות כ"אחד הפנדלים הגרועים אי פעם". פרנצ'סקו טוטי רשם ציון דרך מרשים כאשר עלה מהספסל בדקה ה-63, והפך את 2017 לשנה ה-25 בה הוא מופיע בליגה האיטלקית (כולן במדי רומא כמובן).

תוצאות נוספות:

קליארי - גנואה 1:4

לקליארי: מרקו בוריילו (40, 60), ז'ואאו פדרו (44), דייגו פריאס (64, בפנדל), לגנואה: ג'ובאני סימאונה (29).

סמפדוריה - אמפולי 0:0

ססואולו - פאלרמו 1:4

לססואולו: אלסנדרו מאטרי (15, 66), אנטוניו ראגוסה (24), מתאו פוליטאנו (83), לפאלרמו: רובין קייסון (9).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully