וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: ולסקיס הליטאי חתם, גורדנה הצטרף: "אין מקום טוב יותר מהשכונה"

רכש כפול לזהובים: קשר הפועל באר שבע, שעל מועמדתו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם עד תום העונה והצהיר: "בטוח שתהיה לנו המשך עונה מוצלחת", החלוץ הצטרף בחוזה לעונה וחצי.

שחקן הפועל באר שבע רועי גורדנה. יוסי ציפקיס
חיזוק כפול לכתומים. גורדנה/יוסי ציפקיס

חיזוק כפול לבני יהודה. הזהובים צרפו היום (שני) את קשר הפועל באר שבע, רועי גורדנה, בחוזה עד תום העונה, כשעל המועמדות של גורדנה לקבוצה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הקשר בן ה-26, נצר לשושלת מפוארת של שחקנים ששיחקו במדים הזהובים, ינסה להעלות את הקריירה שלו על המסלול אחרי שמיעט לשחק העונה במדי האלופה. אחרי החתימה אמר גורדנה: "חיכיתי הרבה זמן לצאת לדרך חדשה ואין מקום טוב יותר מהשכונה, בה גדלתי. אני שמח להצטרף לבני יהודה ובטוח שתהיה לנו המשך עונה מוצלחת".

עוד בנושא:

בני יהודה הגיעה לסיכום עקרוני עם רועי גורדנה, חלוץ ליטאי בדרך
בית"ר ירושלים: חן עזרא חתם לשנה וחצי
מכבי תל אביב: למרות שסיכם, העברתו של שרן ייני מוויטסה מתעכבת
מאור בוזגלו מתנצל: "הפוסט שכתבתי היה טעות, לא התכוונתי לפגוע בברק"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ולסקיס מוצג בבני יהודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד לפני צירופו של גורדנה, הקבוצה הודיעה גם על חתימתו של נריו ולסקיס, חלוץ ליטאי בן 29, שכבש 17 שערי ליגה בעונה החולפת במדי קבוצת טרקאי מהליגה הליטאית. ולסקיס חתם בבני יהודה לעונה וחצי. הוא ינסה לשפר את המאזן ההתקפי של הקבוצה העונה: 14 שערים בלבד ב-18 מחזורים. השניים מצטרפים לטיג'אן ג'ייטה, שהצטרף מוקדם יותר.

בעזרת העוזבים, אחרי שחסן אבו זייד עבר להפועל תל אביב גם ניקולה מיטרוביץ' בדרך החוצה מבני יהודה. הקבוצה הודיעה היום (שני) שהקשר הסרבי קיבל מספר הצעות מקבוצות בחו"ל ושוקל לעזוב את הארץ. מיטרוביץ', 30, רשם העונה 14 הופעות בהרכב של הזהובים אך במשחק האחרון מול הפועל באר שבע הוא איבד את מקומו ב-11 של ניסן יחזקאל ונכנס רק בדקה ה-67.

מיטרוביץ' לא התחבר מקצועית וחברתית לקבוצה, שרוצה לפנות מקום נוסף של זר. כזכור, מוקדם יותר העונה מיטרוביץ' התעמת עם אריק בנאדו המאמן הקודם, שהעיף אותו מאימון הקבוצה אחרי שזה ענה לו בחוצפה במשחקון פנימי. מיטרוביץ' היה שותף בכיר לשתי האליפויות של מכבי תל אביב ב-2013/14 ו-2014/15. ב-10 בינואר 2016 מיטרוביץ' שוחרר מהצהובים ושיחק חצי שנה בליגה הסינית עד שחזר לקדנציה נוספת בישראל בקיץ.

עדכון ראשון: 11:16

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ניקולה מיטרוביץ' שחקן בני יהודה (שמאל) מול קווין ריינשטיין שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
יעזוב? מיטרוביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully