וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: סנגל בראשות בית ב' אחרי ניצחון 0:2 על טוניסיה

אחרי שלוש תוצאות תיקו, אריות טרנגה הפכו למנצחים הראשונים בטורניר. סאדיו מאנה (10) כבש בפנדל, קרה אמבוג'י (30) הכפיל. ריאד מחרז כבש צמד וסחט 2:2 עבור אלג'יריה מול זימבבואה

שחקן נבחרת אלג'יריה ריאד מחרז. AP
בלעדיו זה היה נגמר הרבה יותר גרוע. מחרז/AP

היום השני של אליפות אפריקה יצא לדרך עם הפתעה כשאלג'יריה, אחת הפייבוריטיות הגדולות ללכת עד הסוף, סיימה בעור שיניה ב-2:2 עם זימבבואה. סנגל הפכה לראשונה שמנצחת בטורניר, 0:2 על טוניסיה.


אלג'יריה - זימבבואה 2:2

רק התעלות של ריאד מחרז מנעה מהאלג'יראים הפסד מפתיע מאוד לנבחרת ששבה לאליפות אפריקה לראשונה מזה 11 שנה. כוכב לסטר העלה את שועלי המדבר ליתרון בדקה ה-12, לאחר שנכנס לרחבה מאגף ימין, חתך לאמצע ושחרר בעיטה נפלאה לפינה. זימבבואה חזרה בחלוף חמש דקות, כשבעיטה שטוחה ואלכסונית של קודאקוושה מהאצ'י התגלגלה בעצלתיים פנימה, וזה 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-29, כשהאנדרדוגית קיבלה פנדל אותו שלח ניאשה מושקווי לפינה השמאלית. האלג'יראים החלו ללחוץ וכמעט באו על שכרם בדקה ה-58, אך הנגיחה של ראמי בנסבאיני פגשה את המשקוף. לבסוף היה זה מחרז, שוב מחרז, עם בעיטה שטוחה בדקה ה-82 שנכנסה בסיועו של השוער היריב טטנדה אמקורובה.


עוד בנושא:

אליפות אפריקה נפתחה: בורקינה פאסו וקמרון נפרדו ב-1:1
גאבון האומה: פייר אמריק אובמיאנג נושא עול של מדינה שלמה לקראת אליפות אפריקה

שחקן נבחרת סנגל קרה אמבוג'י. GettyImages
כבש את השני. אמבוג'י/GettyImages

טוניסיה - סנגל 2:0

אחרי שלוש תוצאות תיקו בשלושת משחקי הפתיחה של הטורניר, אריות טרנגה הפכו לראשונים שמנצחים באליפות. שתי הנבחרות חוו את רגעי השיא שלהם באליפות בתחילת העשור הקודם - סנגל סיימה שנייה ב-2002 וטוניסיה זכתה ב-2004 - וקיוו לפתוח את הופעותיהן בגאבון ברגל ימין, אך בסופו של דבר הכישרון בהתקפה הסנגלית עשה את שלו. שחקן ליברפול סאדיו מאנה כבש בפנדל בדקה ה-10, אחרי ששחקן ליברפול צ'ייקו קויאטה הוכשל ברחבה. בדקה ה-30 באלדה קייטה מלאציו הרים קרן, וקרה אמבוג'י היה במקום כדי לכבוש את השני. בעקבות הניצחון סנגל התייצבה כמובן בראשות בית ב'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully