וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה נפתחה: בורקינה פאסו וקמרון נפרדו ב-1:1

בית א' נותר מאוזן לחלוטין אחרי יום המשחקים הראשון. דאיו (75) איזן בנגיחה את שער היתרון של מוקאנג'ו (35). גם המשחק בין המארחת גאבון לגינאה ביסאו הסתיים ב-1:1, אובמיאנג כבש

פייר אמריק אובמיאנג שחקן נבחרת גאבון חוגג שער. AP
השער שלו לא הספיק בסופו של דבר. אובמיאנג/AP

אליפות אפריקה 2017 יצאה הערב (שבת) לדרך עם שני משחקים, כאשר במוקד עמד משחקה של גאבון המארחת שפתחה את הקמפיין עם 1:1 דרמטי מול גינאה ביסאו, שבהופעתה ההיסטורית השיגה נקודה דרמטית עם שער בתוספת הזמן. גם המשחק בין בורקינה פאסו לקמרון הסתיים ב-1:1, ובית א' מאוזן לחלוטין בתום יום המשחקים הראשון.

בורקינה פאסו - קמרון 1:1

שתי הנבחרות קיוו לנצל את התיקו במשחק המוקדם ולהשתלט על המקום הראשון בבית א', אך בסופו של דבר הסתפקו בחלוקת נקודות. קמרון, סגנית שיאנית הזכיות באליפות (4), רוצה להניף גביע ראשון מאז 2002, ובעיקר לתקן את הרושם מהאליפות שנערכה לפני שנתיים - אז סיימה את השלב המוקדם במקום האחרון בבית ללא אף ניצחון. זה התחיל ברגל ימין מבחינתה, כאשר חלוץ לוריין הצרפתית בנג'מין מוקאנג'ו סובב בעיטה חופשית מצוינת לרשת (35). אבל בורקינה פאסו לא ויתרה, ואיסופו דאיו (75) ניצל הדיפה לא טובה של השוער פבריס אונדואה כדי לאזן בנגיחה מקרוב.

שחקן נבחרת קמרון בנג'מין מוקאנג'ו חוגג. רויטרס
מוקאנג'ו חוגג יתרון שלא החזיק/רויטרס

גאבון - גינאה ביסאו 1:1

הרבה מאוד ציפיות יש מגבון באליפות הזו, לא רק בשל העובדה שהיא מארחת את הטורניר, אלא בעיקר בשל העובדה שלרשותה עומד הכוכב הכי נוצץ של הטורניר - פייר אמריק אובמיאנג. הסקורר של דורטמונד, שבניגוד לכוכבים אחרים, התייצב לאליפות, פתח אותה גם ברגל ימין עם שער לנבחרתו, אבל גינאה השוותה עמוק בתוספת הזמן וחגגה נקודת בכורה בהופעתה ההיסטורית באליפות. אחרי מחצית מאופסת, דניס בואגנה קיבל כדור עומק אותו הוא יישר למרכז ואובמיאנג נותר חופשי ודחק פנימה מקרוב. היתרון הזה החזיק מעמד עד לתוספת הזמן שבה כדור חופשי מצא את ראשו של יוראי סוארס שנגח את השוויון וגרם למפח נפש באצטדיון.

עוד באותו נושא

גאבון האומה: פייר אמריק אובמיאנג נושא עול של מדינה שלמה

לכתבה המלאה
טוני בריסו גינאה ביסאו. רויטרס
נקודה היסטורית. טוני סילבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully