וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיז'ון תומפסון: "יש לי זכרונות טובים מניז'ני נובגורוד, אבל גם מהפועל ירושלים"

10.1.2017 / 20:02

פיאניג'אני ישוב אל הקווים בתקווה לרשום ניצחון שני ברציפות בשלב הטופ 16 ביורוקאפ (רביעי, 20:15, ערוץ 20), הפורוורד אופטימי: "מוכנים לאתגר". ניקולה: "חשוב שנפתח בצורה טובה"

נועם מושקוביץ

אחרי הניצחון המרשים במחזור הפתיחה של שלב הטופ 16 ביורוקאפ, הפועל ירושלים תארח מחר (רביעי, 20:15, ערוץ 20) את ניז'ני נובגורוד במסגרת המחזור השני. סימונה פיאניג'אני, שנעדר ממשחק הליגה האחרון בשל מחלה, ישוב לקווים בתקווה להמשיך את המומנטום החיובי, בייחוד אחרי הניצחון המרשים על ריטאס וילנה, שהגיע אחרי פיגור 20 נקודות במחצית הראשונה.

עוד בנושא:

רביעי בליגת האלופות: מכבי ראשון לציון במשחק קריטי בסראטוב
חוזר לאדום: עודד ברנדווין חתם לחודש בהפועל תל אביב
ג'ייק כהן: "מכבי תל אביב טובה מאוד, אבל אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"

דיז'ון תומפסון הפועל ירושלים. ברני ארדוב
דיז'ון תומפסון הפועל ירושלים/ברני ארדוב

השחקנים קיבלו מסר ברור לקראת המפגש מול הרוסים: "זה משחק ביתי, חשוב שנפתח חזק ונשיג ניצחון". דיז'ון תומפסון יפגוש את קבוצתו לשעבר, במדיה שיחק בעונת 2013/14 ואז הדיח את הקבוצה מהבירה עם תצוגה של 21 נקודות ושמונה כדורים חוזרים, במפגש שהתקיים במלחה. העונה תרם הפורוורד 5.4 נקודות ו-2.2 כדורים חוזרים בממוצע. בשורות ניז'ני בלט דיאנדרה קיין, אקס הפועל אילת, עם 31 נקודות ו-9 כדורים חוזרים במשחק שפתח את שלב הטופ 16 ביורוקאפ.

לקראת המפגש אמר עוזרו של פיאניג'אני, מרסלו ניקולה: "תהיה בהיכל אווירה מצוינת, חשוב לנו להשיג ניצחון ביתי כדי להשיג את המטרה שלנו והיא העפלה לשלב הבא. יש לניז'ני כישרון התקפי וחשוב שנפתח את המשחק בצורה טובה. אסור לנו לתת להם את ההרגשה בפתיחה שהם יכולים לנצח".

תומפסון הוסיף: "אנסה לתרום כמה שאפשר, הניצחון של ניז'ני היה מפתיע במחזור האחרון אבל מצפה לנו משחק קשה. אנחנו מוכנים לאתגר, חשוב שנפתח בצורה טובה. יש לי זכרונות טובים מהתקופה שלי בניז'ני, אבל גם מירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully