וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "ערן זהבי היה צריך לעלות 3 מיליון דולר ומכרנו אותו ב-8"

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב בטור השבועי שלו ב"טלחרף": "הקבוצה הרוויחה מהשוק הסיני. קיבלתי החלטה קשה להיפרד משוטה ארבלדזה, בשבועות הקרובים אכניס סדר לקבוצה"

ברני ארדוב

אחרי שעמד על הקווים של מכבי תל אביב והוליך אותה ל-0:3 חלק על בני לוד בגביע המדינה, ג'ורדי קרויף התפנה לכתוב את הטור השבועי שלו ב"טלחרף" ההולנדי. המנהל המקצועי של הצהובים הודה על הברכות שקיבל לחגים ועל האזכור של אביו המנוח יוהאן, התייחס בהרחבה להתעניינות של קבוצות סיניות בשחקנים בכירים ביבשת וכתב כמובן גם על מכבי תל אביב.

עוד בנושא:

דיווח: קוסמין קונטרה במו"מ מתקדם עם מכבי תל אביב
גולדהאר מתעקש על מאמן זר, קרויף לא ממהר

"לוח הזמנים מתוכנן בצורה שונה בישראל ולכן בתקופה הזו אני עובד ומרוכז בכדורגל", כתב קרויף, "קיבלתי החלטה קשה להיפרד משוטה ארבלדזה ולכן בשלושת השבועות הקרובים אעביר את כל הזמן שלי בלהכניס לסדר למכבי תל אביב. עד סוף ינואר יהיה מאמן חדש והסגל יתחזק".

המנהל הספורטיבי הוסיף: "גם במכבי תל אביב מרגישים את האפקט הסיני. יש שני שחקנים שלנו שנרכשו על ידי קבוצות סיניות. מבחינה כספית לעומת זאת, הרווחנו 8 מיליון דולר על שחקן שבעולם נורמלי היה אמור לעלות סביב 3 מיליון דולר".

קרויף סיכם: "ההתפתחות של השוק הסיני מעניינת, מבחינה כספית, מכבי תל אביב הרוויחה ממנו. אבל כמו שכבר אמרתי בעבר, להרוויח כסף זה טוב ויפה, אבל אם אתה לא משיג בעזרתו תוצאות, אתה בבעיה. בכדורגל אתה נדרש להשיג תוצאות ויכולת טובה ואלו הדברים עליהם אעבוד בשלושת השבועות הקרובים.

ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב (שמאל). ברני ארדוב
"גם אנחנו מרגישים את האפקט הסיני". קרויף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully