וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו, טורונטו ודנבר בעקבות מילסאפ, קליבלנד נלהבת מקורבר

כוכב אטלנטה הוא השם הבא שעשוי לעזוב את הקבוצה, גם פילדלפיה, פורטלנד וניו אורלינס הוזכרו כמועמדות. לברון: "קייל יוסף לנו מימד נוסף". לו: "אף אחד לא טוב ממנו בלצאת על חסימות"

פול מילסאפ אטלנטה הוקס. AP
הסוף קרב. מילסאפ/AP

קייל קורבר ככל הנראה יעזוב את אטלנטה לקליבלנד באופן רשמי בימים הקרובים, לאחר שבארצות הברית דווח היום (שישי) כי הקאבס ישלחו להוקס את מייק דאנליבי, מו וויליאמס ובחירת סיבוב ראשון עתידית עבור הקלע הוותיק. אלא ששם המהפך של אטלנטה רק מתחיל, והוא אמור להמשיך עם הכוכב הגדול ביותר של הקבוצה - פול מילסאפ.

בקיץ הקרוב עתיד להיות מילסאפ שחקן חופשי, ולאחר שההוקס הבינו כי סיכוייהם להשאירו קטנים, ולאור הלקח מעזיבתו של אל הורפורד בחינם בקיץ החולף, הוחלט לחפש על הפורוורד המגוון טרייד כבר בשבועות הקרובים. הקבוצות שהוזכרו כמועמדות הגדולות ביותר לנסות ולצרף את מילסאפ הן סקרמנטו, טורונטו, דנבר ופורטלנד. גם ניו אורלינס ופילדלפיה בתמונה.

מילסאפ, שמעמיד העונה ממוצעים של 17.8 נקודות, 8.2 ריבאונדים, 3.7 אסיסטים ו-1.6 חטיפות למשחק, נשאל לאחר הניצחון על ניו אורלינס על עתידו, והתייחס רק לעתידו של קייל קורבר: "אני לא הנושא היום, מה שחשוב זה העזיבה של קייל לקליבלנד. זה קשה. קייל הוא אחת הסיבות הגדולות להגעה שלי לפה. הוא כל כך חשוב למועדון הזה".

דווייט הווארד אמר על השינויים במועדון: "זו שאלה טריקית. אי אפשר לדעת מה קורה באף קבוצה. לא ציפיתי שזה יקרה, אבל אף פעם אי אפשר לדעת. כרגע אני שומר על שתיקה, מוריד את הראש ומשחק". קנט בייזמור היה חריף יותר: "זה מבאס כי קליבלנד היא הקבוצה שאנחנו רוצים לנצח. זה כואב".

עוד בנושא:

אטלנטה בדרך לטרייד עם קליבלנד: קורבר תמורת דאנליבי ומו וויליאמס
יוסטון ממשיכה לדהור, בברלי: "אנחנו לא פחות טובים מגולדן סטייט"

קייל קורבר, אטלנטה הוקס. AP
קליבלנד נלהבת. קורבר/AP

ובינתיים, בקליבלנד מרוצים מאוד מהעסקה שבדרך. "אין מישהו טוב ממנו בלצאת על חסימות", אמר טיירון לו. הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין הוסיף: "אני לא רוצה לזלזל בשחקנים שיש לנו, הם עושים עבודה טובה בלמלא חורים ולספק לנו עוד עומק. קייל עושה את זה. ללא ג'יי אר סמית', נצטרך למלא הרבה חוסרים של קליעה".

לברון ג'יימס נשמע נלהב במיוחד: "זה טוב עבור הקבוצה שלנו. נהיה חייבים לתת לו את הכדור, הוא יוסיף לנו עוד מימד. קלעי אדיר ובחור טוב. מקצוען גדול, כפי שהוא הוכיח לכל אורך הקריירה". ועם זאת, קינג ג'יימס עדיין מחכה שהקאבס יצרפו גם רכז נוסף: "אנחנו צריכים עוד רכז, לא אגיד זאת שוב. זה הצעד הבא. לרוב הרכזים יש שלושה, לנו יש שניים - קיירי והרוקי קיי פלדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully