וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה בדרך לטרייד עם קליבלנד: קורבר תמורת דאנליבי ומו וויליאמס

חיזוק מפתיע לאלופה? הצלף בן ה-35 עשוי לעבור לאוהיו אחרי ארבע שנים באטלנטה, בעוד הקאבס יעבירו את שני השחקנים הוותיקים ובחירת דראפט עתידית. קורבר אישר: "הזדמנות גדולה עבורי"

קייל קורבר, אטלנטה הוקס, מול שחקני קליבלנד קאבלירס ג'יי אר סמית', קווין לאב. AP
משלבים כוחות? קורבר מול לאב וג'יי אר סמית'/AP

טרייד מפתיע מתבשל ב-NBA: בכלי התקשורת המרכזיים בארצות הברית דיווחו הלילה (בין חמישי לשישי) כי קליבלנד ואטלנטה מנהלות מגעים מתקדמים על עסקה במסגרתה יעבור קייל קורבר לקאבס, בעוד מייק דאנליבי ומו וויליאמס יצטרפו להוקס. כמו כן, הקאבס יעבירו להוקס בחירת סיבוב ראשון בדראפט 2019. ב-ESPN דווח שיש גם קבוצה שלישית שמעורבת בעסקה שדאנליבי עשוי לעבור אליה בסופו של דבר.

זוהי עונתו האחרונה בחוזה של קורבר באטלנטה, במדיה הוא משחק מאז 2012. חוזהו נחשב לנוח יחסית והוא מרוויח 5.2 מיליון דולר העונה. על אף שהמספרים שלו מעט בירידה (9.5 נקודות למשחק לעומת ממוצע של 10 נקודות לאורך הקריירה), השוטינג גארד בן ה-35 עדיין נחשב לאחד הצלפים הבכירים בליגה. צירופו, אם אכן יתממש, אמור לחפות במידת מסוימת על היעדרותו של ג'יי אר סמית' הפצוע.

קורבר אישר את הדברים אחרי הניצחון 94:99 של אטלנטה על ניו אורלינס הלילה וכבר החל להיפרד. "ברור שיש לי רגשות מעורבים. פיתחתי קשרים רבים לאטלנטה ושנותיי הטובות בקריירה היו פה, אבל ברור שלעבור לקליבלנד תהיה הזדמנות גדולה עבורי. יש חלק בי שמאוד מתרגש לקראת זה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully