וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לוד - מכבי תל אביב: בניון צפוי לפתוח, אלברמן וגולסה לא בסגל

6.1.2017 / 18:20

קרויף יעמוד על הקווים במשחק הגביע של הצהובים מול הקבוצה מהלאומית (שבת, 18:30, 5 לייב). דור פרץ עשוי לפתוח בקישור. המאמן הרומני קוסמין קונטרה הציע עצמו לצהובים

סיבוב ח'מחצית07/01/2017
בני לוד
    2:0
      מכבי תל אביב
      יוסי ציפקיס

      בווידאו: מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב לקראת משחק הגביע

        בני לוד:

        במועדון הקטן מלוד חולמים על הפתעה ומאמינים שהם יכולים לעשות את זה. יש לציין שהקבוצה סובלת לאחרונה מעליות וירידות, ויכולתה לא צפויה. מי שנמצא במוקד המפגש הוא סאלם אבו סיאם, ששיחק בעבר במכבי תל אביב. המגן הוותיק שהפך לאבא טרי השבוע, אמר לקראת מחר: "אני מתרגש מאוד. גם הפכתי להיות אבא לבן בכור ביום רביעי וגם המשחק הזה מול מכבי. אני מקווה להירדם בלילה".

        מכבי תל אביב:

        יוסי בניון צפוי לפתוח בהרכב הצהובים, אחרי תקופה ארוכה שלא עלה ב-11. ג'ורדי קרויף שמשמש כמאמן זמני, עבד היום לאורך כל האימון עם השחקנים ונראה שהוא מאוד חושש מהפתעה לאור מה שעובר על הקבוצה בתקופה האחרונה. ההולנדי צפוי לערוך עוד מספר שינויים בהרכב. מי שכנראה ישארו מחוץ לסגל כדי לנוח הם גל אלברמן ועמרי בן הרוש. אוסקר סקאריונה שרק חזר לאימונים מלאים ואייל גולסה, שלא התאמן בצורה מסודרת בעשרת הימים האחרונים, ישארו גם הם מחוץ לסגל. דור פרץ שכבר הרבה זמן לא נספר על ידי שוטה ארבלדזה, עשוי לקבל דקות ואף לפתוח בהרכב בקישור או כמגן ימני במקום אלי דסה. איתן טיבי ווידאר קיארטנסון אמורים לחזור להרכב. גם בעמדת השוער נראה שיש התלבטות, כאשר בדרך כלל נהוג במועדון לתת לשוער המשנה לשחק בסיבובים האלה, וייתכן שדניאל ליפשיץ יפתח במקום פרדראג ראיקוביץ'.

        המאמן הרומני קוסמין קונטרה, שהוזכר בעבר מספר פעמים כמועמד למכבי תל אביב, שוב עלה על הפרק בקרית שלום והציע עצמו לתפקיד. בסביבות של ג'ורדי קרויף מספרים כי הרבה מאוד מאמנים מנסים להגיע למכבי תל אביב, ושקונטרה הוא אחד מהם. בעבר פסל קרויף, שמכיר את קונטרה היטב ושיחק איתו, את האפשרות שיגיע למועדון, אבל מאחר ולא פשוט למצוא מאמן בשעה זו, הפעם ההולנדי חושב עליו יותר ברצינות.

        עוד בנושא:

        שרן ייני סיכם עקרונית לשלוש שנים וחצי במכבי תל אביב
        ג'ורדי קרויף יבצע מהפכה? מכבי תל אביב ביום שאחרי פיטורי שוטה ארבלדזה
        תרגיל מפוקפאקו: חוסר האמון של מיטש גולדהאר בקרויף רק מחריף

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

        בשיתוף אאורה נדל"ן
        דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
        חוזר לעניינים? דור פרץ/מגד גוזני

        הרכבים משוערים

        בני לוד: סתיו פלזנטל, מתן פלג, אופיר שמילוביץ', נינו אמיל דוקו, סאלם אבו סיאם, עומר משאללה, דן בוקשה, מוחמד אזברגה, חן ראובן, ואיל מריסאת, רז שביט.

        מכבי תל אביב: דניאל ליפשיץ, אלי דסה, איתן טיבי, יגור פיליפנקה, אבי ריקן, דור פרץ, האריס מדוניאנין, נוסא איגייבור, יוסי בניון, טל בן חיים, וידאר קיארטנסון.

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          1
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully