וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלסן: "אי אפשר להשוות, אבל הפועל תל אביב במצב די דומה לשאפקואנסה"

המנהל המקצועי של מכבי חיפה נשאל על הבנייה המחודשת של הקבוצה הברזילאית אחרי האסון, סיפק תשובה לא שגרתית והוסיף: "אם הפועל תתפרק, מכבי חיפה תעזור לה". וגם: ההכנות של שאפקואנסה לעונה החדשה

רויטרס

בווידיאו: מסע האשכבה של שחקני שאפקואנסה

חודש וקצת אחרי האסון הנורא שפקד אותה, שאפקואנסה חוזרת לפעילות. הקבוצה הברזילאית, שאיבדה את רוב שחקני הסגל שלה בהתרסקות המטוס שהוביל אותה לקולומביה, לגמר גביע הסודאמריקנה, בונה את עצמה בימים אלה מחדש ותתחיל להתאמן ביום שישי הקרוב ולשחק בשבוע הבא במשחקי קדם העונה בברזיל, לקראת המחזור הראשון, בו תארח ב-27 בינואר את ג'וינוויל.

בקבוצה הברזילאית קיבלו החלטה לפיה מספרי החולצות של שלושת השחקנים שניצלו מההתרסקות, נטו, אלן רושצ'ל והשוער ג'קסון, לא יהיו בשימוש. במועדון עדיין חולמים על האפשרות לפיה שני הראשונים יחזרו לשחק אצלם. ג'קסון איבד את רגלו וכבר לא ישוב למגרשים, אבל בשאפקואנסה ייתנו לו את הכבוד.

המנהל המקצועי של הקבוצה, רוי קושטה, אמר ל-BBC השבוע שהוא מודע לאתגרים שמצפים לשאפקואנסה בדרך למחזור הראשון, שכן היא צריכה להחתים 20 שחקנים: "אנחנו בונים על הרבה השאלות. זה הכלי שלנו להביא איכות ומהירות בתקציב שיש לנו. הרבה מועדונים עוזרים לנו. יש לנו כרגע 25-27 שחקנים בסגל, רובם מהקבוצה הצעירה שלנו".

עוד בנושא:

אייל משומר קיבל אישור לחזור לאימוני מכבי חיפה
מכבי חיפה: אימון בכורה לאייולפסון, המשוחררים יחרימו האימונים בכפר גלים
הפועל באר שבע בודקת אפשרות להחזיר את דוידזאדה, בוחאלקיס יגיע?

אלן רושצ'ל, שאפקואנסה. אינסטגרם, צילום מסך
שומרים לו את המספר. רושצ'ל/צילום מסך, אינסטגרם

בנורבגיה עסקו בנושא הבנייה מחדש של שאפקואנסה והצורך בהחתמות מהירות של שחקנים רבים וקיימו ראיון קצר עם המנהל המקצועי של מכבי חיפה, טור כריסטיאן קרלסן, שאמר: "זה מצב ייחודי ויש כמות מדהימה של סימפטיה ועזרה לשאפקואנסה מצד כולם. הרבה מועדונים רוצים לתרום ולסייע להם והדבר הכי חשוב עבורם זה להתייצב מחדש על הרגליים במהירות האפשרית. למרות זאת, הם עדיין צריכים לברור נכון את השחקנים שלהם ואת מי הם רוצים להחתים, אפילו במצב כזה".

קרלסן הוסיף: "הכול תלוי ביעילות של העבודה שלהם. הם בטח מקבלים הרבה הצעות ובברזיל לא חסר כישרון. יש שחקנים טובים בלי חוזה ויש צעירים שזקוקים לדקות משחק ואפשר להביא אותם. הם צריכים לנסות להביא שחקנים איכותיים כאלה, כמה שיותר".

לסיום, סיפק הנורבגי השוואה מעניינת למצב: "אי אפשר להשוות בין הסיטואציה הטראגית של שאפקואנסה למה שקורה בישראל, אבל גם הפועל תל אביב נמצאת כרגע במצב די דומה בו היא צריכה לבצע הרבה שינויים בסגל. היא כרגע נמצאת בבתי המשפט ועלולה להכריז על פשיטת רגל בגלל החובות לפיפ"א. אם זה יקרה, גם אנחנו במכבי חיפה וגם קבוצות רבות בישראל מוכנים לתרום להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully