וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אימון בכורה לאייולפסון, המשוחררים יחרימו האימונים בכפר גלים

4.1.2017 / 18:38

הבלם האיסלנדי יוצג לפני המשחק מול מכבי פתח תקוה. אחרי שבמועדון החליטו שלא יתאמנו עם הקבוצה, השחקנים שוכרים מאמנים אישיים. הצעה הוגשה ללייפציג לגבי דמארי, המו"מ נמשך. נבדקת אפשרות לרכישת כרטיסו של שוינפלד כהשקעה

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה החליטה אתמול כי חמשת השחקנים שקיבלו הודעה לחפש קבוצה אחרת – אייל משומר, עטאא ג'אבר, פיראס מוגרבי, איסמעיל ריאן ושובל גוזלן, לא יוכלו להתאמן עם הקבוצה הבוגרת עד שימצאו קבוצה אחרת, אולם כעת מתגבשת יוזמה של הארבעה (מוגרבי כבר חתם בסכנין) לא להגיע כלל לאימונים בכפר גלים. כזכור, חיפה הודיעה כי תעמיד לרשות השחקנים הללו את כל התנאים לאימון, כולל מאמנים, תנאים מתקדמים לאימון וארוחות, אלא שנראה כי הארבעה אינם מעוניינים להיות חלק מהמערכת.

מלבד מוגרבי שהחל ביוזמה הזאת קודם, שובל גוזלן הודיע כבר אתמול כי הוא לא מתכוון להגיע למתחם ואליו הצטרף גם עטאא ג'אבר, ששכר אתמול מאמן אישי. איסמעיל ריאן הודיע גם הוא אתמול כי בשלב זה הוא לא מעוניין להגיע למתחם. היחיד שלא ברור האם יגיע לאימונים הוא אייל משומר, שאתמול התברר שבני יהודה הצטרפה להפועל כפר סבא במירוץ אחריו וכבר פנתה לנציגי השחקן. שכרו של משומר נע בסביבות 160 אלף דולר, לא כולל מענקים, כך שנראה שזהו המכשול היחיד בעסקה. השחקן עצמו יצטרך לוותר על החוזה בחיפה וההערכה היא שישוחרר ללא תמורה.

הבלם האיסלנדי הולמאר אייולפסון, שכבר חתם לארבע וחצי שנים והמריא למולדתו כדי לחגוג את חג המולד, נחת בישראל וערך הערב את אימון הבכורה שלו. אייולפסון יוצג לפני משחק הגביע מול מכבי פתח תקוה בשבת. תהיה זו הפעם הראשונה בה שחקן חדש מוצג בפני האוהדים הירוקים לפני משחק ביתי. הבלם יוכל להיכלל בסגל, אך לאור העובדה שלא התאמן השבוע עם הקבוצה הופעתו הראשונה בסגל צפויה להיות בטרנר נגד הפועל באר שבע.

עוד בנושא:

פיראס מוגרבי חתם בבני סכנין
בני יהודה פנתה לאייל משומר
החל המו"מ בין מכבי חיפה ללייפציג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. אייולפסון באימון הבכורה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישחק כבר בשבת? אייולפסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים מכבי חיפה ממשיכה במגעים עם עומר דמארי. אתמול נפגש סוכנו רונן קצב עם ראשי המועדון במטרה לסגור את העסקה. בסביבתו של דמארי הבהירו כי מכבי חיפה היא האופציה הטובה ביותר עבורו. הפערים נעים סביב אופציית הרכישה של השחקן, אבל הצעה ראשונית כבר הוגשה ללייפציג והמועדונים ימשיכו לנהל מגעים בעניין.

בנושא אחר: כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מכבי חיפה מנהלת מעקב אחר ארון שוינפלד שישוחרר מהפועל תל אביב. מקורבים לעסקה טוענים כי נבדקת אפשרות לרכוש את כרטיס השחקן שלו, גם אם המאמן רנה מולנסטיין לא יבנה עליו לעונה הנוכחית. אם השחקן לא סגור במכבי תל אביב, חיפה תגיש הצעה ואחת האפשרויות היא שיישאר בהפועל תל אביב או יושאל לקבוצה אחרת. המטרה של המאמן, כזכור, היא להחתים את דמארי ואולי חלוץ זר נוסף. "שוינפלד הוא לא בדיוק מה שמולנסטיין מחפש, אבל בעקבות מחירו הנמוך, נראה שלמכבי חיפה בהחלט שווה לרכוש אותו", אמרו אותם גורמים. גיא לוזון רוצה לצרף חלוץ במקומו ושחר הירש, שמבוקש במספר קבוצות, מבוקש גם בהפועל תל אביב.

עדכון ראשון: 8:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully