וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייפציג שחררה את עומר דמארי. החל משא ומתן עם מכבי חיפה

3.1.2017 / 9:58

במו"מ שהתקיים הלילה, המועדון הגרמני הודיע לחלוץ כי הוא רשאי לחזור לישראל בתנאי השאלה עם השתתפות בשכר. היום תתקיים פגישה בין סוכנו ושחר, במטרה לסכם. מכבי פתח תקוה ממתינה להתפתחויות

אדריאן הרבשטיין

עומר דמארי בדרך חזרה לישראל: במהלך שיחות שהתקיימו הלילה (בין שני לשלישי), סמוך לחצות, הודיעה ר.ב. לייפציג לשחקן שהוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות, בתנאים של השאלה עד תום העונה עם השתתפות השכר מצד הקבוצה הקולטת.

לוואלה! ספורט נודע כי מכבי חיפה כבר התבשרה כי ההשאלה תהיה בחינם וכעת החל משא ומתן עם סוכנו רונן קצב, ובמהלך היום תיערך פגישה בין קצב ויעקב שחר במטרה להשלים את העסקה. המשא ומתן שמתנהל כרגע בין הצדדים הוא לגבי החלק שחיפה תצטרך לשלם מתוך שכרו של דמארי עד תום העונה. החלוץ ישתכר עד סוף העונה כחצי מיליון יורו, וחיפה תצטרך להשתתף במחצית מהסכום הזה. יש לציין כי ללא קשר לדמארי, חיפה בודקת גם אפשרות להתחזק בחלוץ זר, ואולי גם בקשר ישראלי.

מכבי פתח תקוה ממתינה להתפתחויות בנוגע לעסקה, ושם הבהירו לדמארי כי אם לא יסגור במכבי חיפה, הם יהיו מוכנים לקלוט אותו בהשאלה ללא תנאים נוספים. גם הפועל באר שבע עוקבת בעניין אחר מצבו. "הבוקר התקבלה תשובה מלייפציג ואנחנו נעשה הכל כדי לנסות ולסגור את העסקה במהלך הימים הקרובים", אמר מקורב לעסקה.

חלוץ ר.ב לייפציג עומר דמארי. ברני ארדוב
מתקרב. דמארי/ברני ארדוב

הקשר פיראס מוגרבי לא הגיע לאימון הקבוצה. בבירור שנערך עימו טען כי הוא חולה. השחקן סיכם את רוב התנאים בבני סכנין ואמור לחתום השבוע על חוזה בקבוצה של יוסי אבוקסיס. חיפה אמורה לקבל כ-70 אלף שקל תמורת השחקן, אותו יכלה להחתים לשנתיים נוספות. אייל משומר, עטאא ג'אבר, איסמעיל ריאן ושובל גוזלן ממשיכים להתאמן.

בעניין גליינור פלט: השחקן יזומן, ייתכן שכבר היום, לשיחה בו יודיעו לו רשמית כי הוא רשאי לעזוב. מסר ברוח זו כבר הועבר לסוכניו שמחפשים לו קבוצה אחרת. כזכור, אתמול התבטא סוכנו, עו"ד עידן כסיף, בנוגע לאירועים האחרונים. בין היתר הוא אמר: "גליינור שוחח איתי ואמר 'לא הייתה לי שום בעיה לשחק. היו משחקים במכבי חיפה שנכנסתי בדקה 80, אפילו אחרי. אני לא מעניש אף אחד'. אם אתה שואל אותי, הוא לא היה אמור לשחק. מולנסטיין עצמו אמר בראיונות שהוא מעדיף לא לשחק עם פלט ורוקאביציה יחד. גליינור טוען שביקשו מממנו להתחמם, ולא להתלבש, לכן גם לא היה לו שיקול לברוח. היו לו כאבי בטן גם בחימום הראשון ועובדה שהוא קיבל כדור מהרופא נגד כאבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully