וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות והמנהלת יבקשו מביהמ"ש לא להפסיק את פעילות הפועל תל אביב

3.1.2017 / 19:27

הפגישה בין עופר עיני ואורן חסון לנאמן שאול קוטלר הסתיימה ללא תוצאות ונציגי שני הגופים יגיעו לדיון ברביעי בניסיון למנוע את הפסקת הפעילות, מחשש שהדבר ייפגע בערך הספורטיבי של הליגה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני, ומנכ"ל מנהלת הליגה, אורן חסון, קיימו הערב (שלישי) ישיבת חירום עם נאמן הפועל תל אביב, עורך דין שאול קוטלר. מטרת הישיבה הייתה למנוע מצב בו קוטלר יגיע מחר לבית המשפט עם החלטה משותפת שלו ושל הנאמן השני, רואה חשבון חן ברדיצ'ב, להפסיק את פעילות הפועל תל אביב. הישיבה הסתיימה ללא תוצאות, לאחר שלא נמצא פתרון לחובות שיש למועדון כלפי פיפ"א. עיני וחסון לא הצליחו להציע פתרון משלהם שיענה על הבעיות, למרות שהציגו תכנית אותה גיבשו במטרה לאפשר לאדומים להמשיך לשחק בליגת העל עד לסיום העונה לכל הפחות.

בהתאחדות ובמנהלת הליגה מתכוונים לעשות כמעט הכול על מנת שהפועל תמשיך להתנהל עד סוף העונה במתכונת רזה, כך שהמועדון לא יתפרק, ימשיך להופיע למשחקים ויסיים את העונה על המגרש. מטרת ההתאחדות והמנהלת היא למנוע פגיעה בליגת העל כולה ונציגים מטעם שני הגופים יגיעו מחר לדיון בבית המשפט וידרשו לא להפסיק את הפעילות של הפועל תל אביב.

עוד בנושא:

נאמן הפועל תל אביב, חן ברדיצ'ב, ממליץ על הפסקת פעילות מיידית
לבקשת נאמני הפועל תל אביב: דיון דחוף נקבע ליום רביעי ב-8:00

יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני. יוסי ציפקיס
מאמץ של הרגע האחרון. עופר עיני/יוסי ציפקיס

קוטלר יגיע כעת לפגישה עם האחים ניסנוב, בניסיון אחרון לשנות את המצב לפני הגשת הדו"ח שלו לבית המשפט מחר. הסיכויים כי המצב אכן ישתנה בפגישה הזו אינם גבוהים.

בהתאחדות ובמנהלת שמעו לאורך כל היום כי ברדיצ'ב ימליץ על סגירת המועדון ופירוקו, והם בהחלט חוששים ממצב בו ליגת העל תשוחק עם 13 קבוצות בלבד, ולא יהיה ערך ספורטיבי להמשך המשחקים בצורה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully