וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאמן של הפועל תל אביב, חן ברדיצ'ב, ממליץ על הפסקת פעילות מיידית

בזמן שקוטלר ממליץ ללכת על הפעלה רזה, חן ברדיצ'ב בעד הפסקת פעילות, שתוביל לפירוק וירידה לליגה ג'. עורך הדין המייצג את שחקני הקבוצה דורש שחרור מיידי שלהם מהמועדון ללא תמורה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הערב (שלישי) יגיש עורך הדין שאול קוטלר את המלצתו על המשך פעילותו של המועדון לבית המשפט וכרגע, ישנן דעות שונות בין שני הנאמנים לגבי המלצות באשר לעתיד. בעוד שקוטלר מאמין שיגיע רוכש ויציל את המועדון וממליץ ללכת להפעלה רזה, רואה החשבון חן ברדיצ'ב סבור שאין מנוס מלהפסיק פעילות, כשהמשמעות הסופית של מהלך זה היא פירוק וירידה לליגה ג'.

בשיחות שקיים ברדיצ'ב עם עמיתו ועם גורמים אחרים, הנאמן טען כי בהסתכלות כלכלית קרה אין טעם להפעיל את המועדון. יתרה מכך, הוא טוען שהחובות לפיפ"א ירדפו את הפועל תל אביב ואי אפשר להיפטר מהם ללא רוכש אמיד מאוד. הפעלה רזה, לטענתו, רק תגרור עוד את הגופה ואין בה שום תועלת לנושים. בנוסף, גם אם המועדון ימכור את נכסיו, לא רק שיוכל לפעול עד סוף השנה בלבד, כי אם מסתכן במותג מתחרה. חשוב לציין כי קוטלר מסכים עם ההערכות של ברדיצ'ב, אך הוא עצמו מאמין כי הפעלה רזה תגרום לאנשי עסקים להתעניין ברכישת המועדון עוד יותר ואילו פירוק סופי הוא פתרון שאין ממנו דרך חזרה. קוטלר אף אמר הבוקר: "כואב לי הלב על האוהדים ועל המועדון הזה. אני עושה הכל כדי למנוע זאת".

עוד בנושא:

הסעיף שפוצץ את העסקה: יוחננוף נחשף לתביעות של עד 30 מיליון שקל
מופתעים? איתן יוחננוף ירד מהרעיון לרכוש את הפועל תל אביב
הפועל תל אביב מעדיפה לשחרר את שיימן, ולא את שיש, להפועל חיפה

רואה חשבון חן ברדיצ'ב, מנאמני הפועל תל אביב. מגד גוזני
דבק בעמדתו. ברדיצ'ב/מגד גוזני

כך או כך, כרגע, כשכמעט אין אופציות נוספות ומועמדים רציניים לרכישה, נראה כי רוב הסיכויים הם כי קוטלר יישר קו עם ברדיצ'ב והשניים יגישו המלצה לבית המשפט להפסקת פעילות, אך החלטה על כך תתקבל רק לקראת ערב, ואם תתקבל כזו, היא תהיה בלב כבד. במועדון דווקא יש המחזקים צעד זה ואחד מהגורמים אמר הבוקר: "לא מספיק מה שהאוהדים עברו עד עכשיו? בשביל מה ובשביל מי נמשיך את הפעילות? לראות את הפועל חוטפת עוד תבוסות בדרבי ומושפלת ובעוד משחקים בשביל שההתאחדות תתרצה? אסור שזה יקרה".

בהפועל תל אביב הדפו הבוקר את הטענות מצד אנשי איתן יוחננוף על הסיבות לפיצוץ העסקה אמש. בקבוצה טוענים כי המשא ומתן נגמר ברוח טובה וללא האשמות. כן ציינו כי לאורך כל הזמן קוטלר כי אין ביכולותו להעלים או לשלם את הדרישות המשפטיות העתידיות שיגיעו מפיפ"א ולכן אין אמת בטענות אלה. קוטלר עדיין טוען כי הוא דורש כעשרה מיליון שקלים על אותם פסקי הדין שכבר נתקבלו, אך באותה נשימה הוא מאמין כי יצליח לקבל לפחות חלק מהכספים מהבעלים הקודמים בהפועל תל אביב, שאותם יחלוק עם הרוכש המיועד. אם זה לא יקרה, לקופת המפרק, שגם ככה ריקה, לא תהיה אופציה לעזור בתשלומים וכך גם הסביר וכתב בטיוטת החוזה. במועדון כועסים על ההתאחדות ועל חוסר העזרה בנושא פיפ"א והתביעות. קוטלר כבר שלח שני מכתבים בהם הוא דורש מהתאחדות לא לשמש רק כפקידים בעניין ולנסות ולהתערב בעניין זה, אך שם התעלמו מדרישותיו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עו"ד שאול קוטלר, נאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"כואב הלב על האוהדים". קוטלר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully