וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מעדיפה לשחרר את שיימן, ולא את שיש, להפועל חיפה

2.1.2017 / 15:17

שכרו של שיימן גבוה בהרבה, אך מציאת רוכש עשויה לשנות את התמונה. במועדון אישרו את הפרסום בוואלה! ספורט: יאזביץ' קיבל אישור לחפש קבוצה ועשוי לעזוב את הארץ. כץ: "מבין אותו"

שמואל שיימן שחקן הפועל תל אביב. יותם רונן
יעבור מאדום לאדום? שיימן/יותם רונן

ללא קשר לשאלת עתידו של המועדון, שיתברר בימים הקרובים: הפועל תל אביב מעדיפה לשחרר את שמואל שיימן, ולא את גל שיש, להפועל חיפה, כך התברר אתמול (ראשון) לראשי המועדון. הסיבה: עלות השכר של שיימן גבוהה בהרבה מאשר של האחרון ובמועדון ינסו לעשות צעדים יעילים על מנת לפתור את המשבר הפיננסי שנוצר במקרה שבו הקבוצה תפעל תחת הליך פירוק או תחת "הפעלה רזה". גם במקרה שבו יימצא רוכש למועדון, האדומים יעדיפו להשאיל את שיימן או את שיש.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, פיליפ יאזביץ' קיבל הודעה על סיום דרכו בקבוצה. הקרואטי שוחח היום שוב עם ניר קלינגר, שהיה זה שהודיע לו אתמול על ההחלטה. קלינגר קיבל מנדט מכץ לטפל גם בנושא הפיצויים מול השחקן. למרות ניסיונו של יואב כץ לגרום לשחקן לחזור בו, נראה כי גם יאזביץ' רוצה לעזוב ולחפש לעצמו יעד חדש.

"הסיפור של יאזביץ' בהפועל חיפה נגמר. בשלב זה אנחנו מחפשים מגן שמאלי ובלם, אחר כך נחשוב מה לעשות עם העמדה הזאת", אמרו במועדון. ההערכה, לאור השיחה שלו עם כץ, היא שינסה לעזוב את ישראל. יאזביץ' מוערך מאוד על ידי הבעלים שסיפר אתמול: "גם אני עזבתי לארצות הברית בגיל צעיר מאוד ונתקלתי בקשיים. אני יכול להבין למה הוא לא רוצה להישאר".

הקבוצה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול מ.ס כפר קאסם, ביום חמישי (19:30, סמי עופר). מחירי הכרטיסים יהיו אחידים: 30 שקלים, לישיבה ביציעי הכסף. עידן גולן ומקסים פלקושצ'נקו נמצאים בתמונת ההרכב. יואב כץ עשוי להגיע בסופו של דבר לארץ רק בשבוע הבא. אז הוא מתכוון לטפל גם בנושא החוזה של ניר קלינגר, שטרם עבר בבקרה.

עוד בנושא:

אבי ועמוס לוזון שידכו בין הפועל תל אביב לאיתן יוחננוף
ג'ייקוב נג'וקו חתם בעירוני קרית שמונה וערך אימון בכורה
דולי מנגה ששוחרר מהפועל תל אביב, בדרך למ.ס אשדוד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully