וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס ואבי לוזון לוחצים על יוחננוף לרכוש את הפועל תל אביב

האחים היו אלו שיצרו את החיבור בין הצדדים. בכירים נוספים בהתאחדות פועלים במטרה לשכנע את יוחננוף להשלים את הרכישה. האם היותו ימני בדעותיו יגרום לו לרדת מהעסקה?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בזמן שהפועל תל אביב נערכת לדיון הגורלי בעתידה ביום רביעי בבית המשפט המחוזי בתל אביב, נמשכים הלחצים על איתן יוחננוף לרכוש את המועדון. מי שיצרו את הקשר הראשוני בין איש העסקים מבעלי רשת המרכולים להפועל תל אביב, הם האחים אבי ועמוס לוזון. לאורך הימים האחרונים השניים הללו, ביחד עם בכירים נוספים בהתאחדות, מנסים לשכנע את יוחננוף לרכוש את האדומים ויש שטוענים שגם הובטחה לו עזרה מכמה גופים רציניים.

הנטייה של יוחננוף היא לרכוש את הפועל תל אביב, אך הוא יקבל החלטה סופית רק בעוד כמה ימים. מלבד העלויות הגבוהות שכרוכות ברכישת המועדון, קיימים כמה סייגים שקשורים בעסקה. יוחננוף נחשב לאיש ימין מובהק ובסביבתו אומרים שמופעל עליו לחץ לא לרכוש את המועדון מאנשים שטוענים בפניו שהפועל תל אביב מזוהה עם השמאל.

עניין נוסף קשור בהסכם החסות שלו עם איגודי השופטים בכדורגל ובכדורסל; אם הוא ירכוש את האדומים, הוא ייאלץ לשלם את הסכומים עליהם חתם, אבל לא יקבל בתמורה את הפרסום על מדי השופטים. על יוחננוף אם כן, מופעלים לחצים משני הכיוונים. הנטייה שלו היא כאמור להתקדם לרכישה, אבל לא מן הנמנע שאותם לחצים יגרמו לו לוותר על העסקה.

בנוסף, יוחננוף הוא אחד הספונסרים של נבחרת ישראל ובשיחה עם מנכ"ל ההתאחדות, רותם קמר, הובהר לו שיהיה עליו לעמוד בהסכם. בהתאחדות מעריכים את התמיכה שלו בלמעלה ממיליון שקל.

seperator

בינתיים האחים שרון ואיציק ניסנוב שמחזיקים בכ-4 אחוז מהמניות של הפועל תל אביב הציעו מתווה שבמסגרתו הם יגייסו 6-7 אנשי עסקים שיפעילו את המועדון עד הסוף העונה ב"הפעלה רזה". כלומר, כל אחד מאנשי העסקים הללו יתרום בסביבות 2 מיליון שקל והסכום הכולל יבטיח את המשך הפעילות עד תום העונה.

ברקע, בהפועל תל אביב עוקבים בדריכות אחרי המתרחש. השחקנים אומנם מקבלים ושוקלים הצעות ממקומות שונים, אך כולם ממתינים לסיום הסאגה שבה יתברר אם המועדון יתפרק או יגיע רוכש שיהיה מוכן לממש את החוזה הקיים שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
איתן יוחננוף. תמר מצפי, גלובס, ספק 500
מקווה לבשורות. איתן יוחננוף/ספק 500, תמר מצפי, גלובס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully