וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של מנגה שוחח עם מ.ס אשדוד, שני ברזילאים ינחתו למבחנים

2.1.2017 / 7:47

בבני יהודה ובהפועל אשקלון ניסו לסגור עם שחקן הכנף ששוחרר מהפועל תל אביב, אך נראה כי הוא יצטרף לקבוצה מעיר הנמל. אקומו יחל להיבחן, אלחמיד וסירושטיין זכו למחמאות

שחקן הפועל תל אביב דולי מנגה מול שחקן הפועל רעננה אלי בבייב. ברני ארדוב
בקרוב באדום-צהוב? מנגה/ברני ארדוב

במ.ס אשדוד ינסו לפתור היום (שני) את הבעיה שמונעת בינתיים את צירופו של שחקן הכנף ששוחרר מהפועל תל אביב, דולי מנגה. כפי שפורסם כאן אמש, באשדוד לא מוכנים לשלם 25 אלף דולר לבראגה הפורטוגלית, בטענה כי הסכום מתייחס לכל העונה ואילו השחקן יגיע רק למחצית העונה. אמש עם הפרסומים על צירופו האפשרי של מנגה, ניסו בבני יהודה ובהפועל אשקלון להקדים את אשדוד ולסגור עם השחקן אבל סוכנו דודו דהאן כבר שוחח עם ראשי הקבוצה ונראה כי הוא יצטרף בסופו של דבר לאשדוד.

בנוסף למנגה ינחתו בהמשך השבוע גם שני ברזילאים לחלק הקדמי שיגיעיו למבחנים. היום יחל להתאמן בשורות אשדוד הקשר הקנייתי אנתוני אקומו שצפה מול הפועל אשקלון והביע ביטחון ביכולתו להפגין יכולת מספיק גבוהה שתגרום ליוסי מזרחי ורוני אוואט להורות על החתמתו.

באשדוד שוב ציינו את הבלמים חאתם עבד אלחמיד ומיקי סירושטיין שהיו טובים. במועדון גם שיבחו את הקשר הצעיר דן ביטון שאמר: "טוב לי באשדוד ואני מרוצה מהצעד שעשיתי. אני אוהב את באר שבע אבל אני לא מצטער שהגעתי כי עם כל הכבוד להילה ולהצלחה של באר שבע, לא הייתי משחק שם והילה בלי לשחק, זה לא שווה".

עוד בנושא:

מ.ס אשדוד גברה בביתה 0:1 על הפועל אשקלון
דולי מנגה על סף חתימה באשדוד. אוואט: "העונש של זריהן מוגזם"
אנתוני אקומו נחת בארץ ויצפה במשחק מול הפועל אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully