וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולי מנגה על סף חתימה באשדוד. אוואט: "העונש של זריהן מוגזם"

1.1.2017 / 21:30

המחלוקת היחידה שמפרידה בין השחקן לאשדוד: התשלום שהפועל תל אביב אמורה הייתה להעביר לבראגה. המאמן על זריהן: "הוא עשה טעות, אבל התנצל". נעים: "אין מספיק איכות בחלק הקדמי"

אשדוד מעל הקו האדום/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד יכולה לנשום הערב (ראשון) לרווחה, אחרי שגברה בביתה על הפועל אשקלון, קטעה רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון ועלתה מעל הקו האדום. הקבוצה של יובל נעים, שטרם ניצחה בחוץ העונה ומחזיקה בהתקפה החלשה בליגה (בצוותא עם הפועל רעננה), שקועה עמוק במקום האחרון בליגה ותקווה להתחזק בחלון ההעברות.

לאחר הניצחון התברר כי אשדוד קרובה לצרף את דולי מנגה, ששוחרר הבוקר מהפועל תל אביב. בקבוצה ינסו להסדיר את נושא אשרת השהייה של החלוץ האנגולי-בלגי בן ה-23, לאחר שבוואלה! ספורט נחשף כי הוא שוהה בלתי חוקי. המחלוקת היחידה שנותרה היא התשלום לבראגה בסך 25 אלף דולר. התשלום לקבוצה הפורטוגלית אמור היה לעבור מהפועל תל אביב, אבל זו לא שילמה וכעת רוצים שאשדוד תשלם. מכיוון שעברה כבר חצי עונה, באשדוד מוכנים לשלם רק כמחצית הסכום - 12.5 אלף דולר.

עוד בנושא

ליגת העל: מ.ס. אשדוד גברה בביתה 0:1 על הפועל אשקלון

מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט. לירון מולדובן
ניצחון חשוב. אוואט/לירון מולדובן

"ניצחון מאוד מאוד חשוב", אמר רוני אוואט בסיום, "בעקבות התוצאות האחרונות ידענו שאנחנו מגיעים למלחמה, למרות שאני לא אוהב להשתמש במילים האלה. החצי הראשון היה הטוב שלנו בהרבה זמן, היינו צריכים לנצל אותו ליותר הזדמנויות. בחצי השני, ככל שהדקות עברו ניסינו לשמור על התוצאה. לא רוצה לתרץ, אבל הרבה שחקנים לא התאמנו השבוע. הסגל שלנו מאוד קצר ואני גאה בחבר'ה האלה שנתנו את כל כולם. ניצחנו וזה הכי חשוב. קרדיט גדול ליוסי מזרחי".

על עונש ההרחקה של ניב זריהן: "בית הדין קצת הגזים. ניב עשה טעות, אבל הוא התנצל. בית הדין לקח את זה רחוק מידי והוא היה צריך להסתפק בעונש שלנו".

"לא הופענו לחצי הראשון", הודה יובל נעים, "אין לנו מספיק איכות בחלק הקדמי. אנחנו צריכים להתחזק, אין לנו מי שיעשה את הגולים ואלה עובדות. נעשה חושבים בינואר, כי ככה יהיה לנו קשה להישאר. לפי המשחק הזה אנחנו צריכים לחשב מסלול מחדש, אולי נעשה שינוי בזרים אולי בישראלים. השאלה אם נמצא את 4-5 השחקנים שאנחנו צריכים. נתנו הרבה מאוד צ'אנסים לשחקנים שלא החזירו".

כובש שער הניצחון דן ביטון: "מקווה שנביא זרים שיצליחו לחזק את הקבוצה. אני לא יודע מה אני מרגיש כלפי העתיד שלי, כרגע אני אשדוד וזה מה שמעניין אותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully