וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבקשת נאמני הפועל תל אביב: דיון דחוף נקבע ליום רביעי ב-8:00

הנאמנים קוטלר וברדיצ'ב הגישו בקשה לקיום דיון בדלתיים סגורות ונוכחות מצומצמת של כונס הנכסים הרשמי לפני הגשת הדו"ח, שיינתן ב-10:00. בדיון הדחוף יתייעצו הנאמנים עם השופט אורנשטיין

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

רגע לפני הדיון הדרמטי בעניין עתידה של הפועל תל אביב, הגישו היום (שלישי) הנאמנים שאול קוטלר וחן ברדיצ'ב בקשה לקיום דיון דחוף בנוכחות מצומצמת של כונס הנכסים הרשמי עוד טרם ההכרעה מחר ב-10:00. הדיון הדחוף נקבע ל-8:00 בבוקר מחר. הנאמנים ביקשו את הדיון הדחוף בדלתיים סגורות על מנת להתייעץ עם השופט איתן אורנשטיין במצב הקבוצה, וזאת לפני הגשת הדוח בהמשך היום.

הדיון הדחוף נועד על מנת שקוטלר וברדיצ'ב יוכלו להציג בפני השופט את העמדות השונות שלהם בנושא. קוטלר מאמין שיגיע רוכש ויציל את המועדון וממליץ ללכת להפעלה רזה, בעוד ברדיצ'ב סבור שאין מנוס מלהפסיק פעילות, כשהמשמעות הסופית של מהלך זה היא פירוק וירידה לליגה ג'.

על אף ההיסטריה במחלקת הנוער וחוסר הוודאות של הילדים במחלקה ושל הוריהם, ההתאחדות העבירה 150 אלף יורו על מנת לתפעל את המחלקה עד סוף השנה. מחלקת הנוער תמשיך לתפקד כרגיל, עד תום העונה, כולל כל מחלקות הילדים.

עוד בהפועל תל אביב: עו"ד רועי רוזן, המייצג את השחקנים, התייחס לדרישות הנאמן וביקש לדחות את הבקשה ולהורות על שחרורם המיידי, ללא תמורה: "לאפשר לכל שחקן להקטין את נזקיו כשחקן חופשי אשר רשאי להתקשר ללא מגבלה בכל מועדון שיחפוץ".

עוד בנושא:

נאמן הפועל ת"א ממליץ: הפסקת פעילות מיד

ניר ענבר (במרכז) משוחח עם עו"ד שאול קוטלר. יוסי ציפקיס
הנאמנים יתייעצו עם השופט עוד לפני הדיון המכריע ב-10:00/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully