וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל כפר סבא מאמינים: "סתיו שחם לא ימכור את הקבוצה"

בעלי המועדון, שלקח פסק זמן למחשבה אודות עתידו בקבוצה, בחר להיעדר ממשחק ההפסד מול הפועל חיפה כמחאה נגד העירייה. בכפר סבא אופטימיים: "יש לו הרבה מה להפסיד אם יעזוב עכשיו"

סתיו שחם בעלים הפועל כפר סבא. מגד גוזני
לקח פסק זמן. שחם/מגד גוזני

דבריו של בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם, שפורסמו כאן אמש (שבת) ולפיהם הוא שוקל את המשך דרכו במועדון, עוררו עניין רב במועדון. שחקנים רבים בקבוצה הופתעו אתמול כששחם לא הגיע למשחק ההפסד 2:1 מול הפועל חיפה והתעניינו באמירות שלו לפיהן הוא בחר לקחת פסק זמן למחשבה. הבעלים גם לא עדכן את האנשים הקרובים לו במועדון שהיו בטוחים כי הוא יופיע למשחק. שתי סיבות גרמו לשחם לא להגיע.

עוד בנושא:

סתיו שחם שוקל את עתידו בהפועל כפר סבא: "לוקח כמה ימים לחשוב"
ליגת העל: הפועל חיפה גברה 1:2 דרמטי על הפועל כפר סבא
סתיו שחם: "לא מצטער על שום מהלך שעשיתי"

בעלי הפועל כפר סבא, סתיו שחם, עם ניר ינקלביץ'. ברני ארדוב
מוחה נגד העירייה. שחם/ברני ארדוב

הראשונה היא שיחה שקיים עם גורמים במשטרה מהם הבין כי בגלל הסמיכות של תא הכבוד לשאר היציעים, הוא עשוי להיות נתון לאורך כל המשחק להקנטות מצד חלק מהקהל, דבר שיגרום לכך שהשחקנים יהיו מוסתים מהמשחק עצמו. הסיבה השנייה בגללה לא הגיע בעלי הקבוצה היא סוג של התרסה כלפי עיריית כפר סבא בעלת האצטדיון, שאינו מתאים לתנאי מזג האוויר ששררו אתמול בזמן המשחק.

גורמים בסביבתו של שחם טענו גם הבוקר כי דבריו רציניים והוא בהחלט שוקל את דרכו בעקבות כל האירועים שהיו סביבו בשבועיים האחרונים. יחד עם זה בטוחים בהפועל כפר סבא וגם בסביבת המועדון, שהבעלים לא ימכור את הקבוצה. "יש לסתיו שחם הרבה מה להפסיד אם יעזוב עכשיו", אמר גורם בכיר הקשור לקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדי הפועל כפר סבא עם שלטים נגד סתיו שחם. מגד גוזני
הקהל רוצה לסיים את ההתכתשות/מגד גוזני

"סתיו שחם השקיע הרבה זמן, מחשבה וכסף במחלקת הנוער שהייתה מרוסקת לפני שלוש שנים. יש היום להפועל כפר סבא 1,400 ילדים בבתי הספר לכדורגל ו-320 במחלקת הנוער. קבוצת נערים א' של המועדון היא מהטובות בארץ כך שבעתיד הלא רחוק שחם והפועל כפר סבא יקצרו הרבה פירות מהמחלקה הזו וקשה להאמין שדווקא עכשיו, הוא יקום ויודיע שהוא רוצה למכור את הקבוצה".

בקרב אוהדי הקבוצה יש כאלה שרוצים לסיים את ההתכתשות הזו בין הבעלים לקהל ולארגן פגישת פיוס. "אין לנו כרגע מישהו יותר טוב משחם, צריך להודות בכך וכולם חייבים להתאחד שוב מאחורי הקבוצה כדי שנשרוד בליגת העל", אמר הבוקר אחד מראשי האוהדים. "באווירה הזו אין חשק להתחזק בחלון הקרוב ואין חשק לעשות מקצה שיפורים וזה יהיה אסון אם בגלל מחלוקות פנימיות ומריבות מיותרות, הפועל כפר סבא תרד ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully