וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם שוקל את עתידו בהפועל כפר סבא: "לוקח כמה ימים לחשוב"

הבעלים של הפועל כפר סבא, שלא נכח בהפסד הביתי להפועל חיפה, החליט לקחת פסק זמן של כמה ימים בעקבות האירועים האחרונים. האוהדים למימר בסיום: "לך הביתה וקח את שחם איתך"

הפועל חיפה חוגגת מהפך/מגד גוזני

סתיו שחם שוקל את עתידו בהפועל כפר סבא. בעקבות אירועי הימים האחרונים, ששיאם בעובדה שלא הגיע הערב (שבת) למשחק מול הפועל חיפה, נודע כי הבעלים שוקל את המשך דרכו במועדון והחליט לקחת פסק זמן של מספר ימים על מנת לקבל החלטה לקראת ההמשך. שחם אישר את הדברים בשיחה עם וואלה! ספורט ואמר: "כל האירועים שהיו בימים האחרונים גרמו לי לשקול היטב האם אני רוצה להיות חלק מזה. אני לוקח לעצמי כמה ימים לחשוב על עתידי במועדון. אני כמעט ארבע שנים במועדון וצריך לחשוב מה לעשות אחרי כל מה שקרה".

עוד לפני כן, הקבוצה של שחם הפסידה 2:1 להפועל חיפה למרות שהובילה עד הדקה ה-86, ורשמה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון, מה שכמובן לא הוסיף לשקט במועדון. האוהדים, שמחו במשך כל המשחק עם שלטים נגד הבעלים (שכלל לא הגיע למשחק), שרקו בסיום בוז לשחקנים, צעקו להם "היום ירדתם ליגה, ביישתם את הסמל, תורידו את החולצות" וקראו לשרון מימר להתפטר. "לך הביתה, וקח את שחם איתך", צעקו לעברו.

50 אוהדים אף חיכו ביציאה מהאצטדיון לשחקנים והמשיכו לקלל אותם. גם אלי חכמון, שהרחיק את עומר פדידה בדקה ה-80, ספג מהם קללות.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל חיפה גברה 1:2 דרמטי על הפועל כפר סבא

סתיו שחם בעלים הפועל כפר סבא. מגד גוזני
זמן לעשות חושבים. סתיו שחם/מגד גוזני

"אני חושב שעד האדום עמדנו טוב ועשינו כל מה שהיינו צריכים לעשות כדי לנצח במשחק", אמר מימר בסיום, "כמו שראיתם עדיף סנטימטר מזל מקילומטר שכל. הם עשו פה מהפך שלא הגיע להם, אבל זה הכדורגל. רן קדוש עשה עבודה טובה, השחקנים עשו עבודה טובה. לצערי לא מספיק להיות ראויים לניצחון, צריך גם לנצח. היינו בשליטה במשחק והגענו להרבה מצבים, לצערי לא עשינו את ה-0:2. ב-0:1 זה נזיל והאדום שינה את המומנטום וזה מה שקרה.

"אני חושב שניצחון היה נותן שקט לקבוצה וזה הדבר היחיד שמעניין. חבל על ההפסד הזה, אבל נמשיך הלאה. אנחנו עדיין מחפשים שחקנים וכשיהיה מה לעדכן, נעדכן".

דני גולן: "שיחקנו פנטסטי במחצית השנייה, אנחנו קבוצה שמראה קצת אופי מהרגע שהגענו לפה. לא מיהרתי עם החילופים כי שיחקנו היה טוב, אבל כל חילוף שלי היה בינגו. הוצאתי את סרדל כדי לנצח את המשחק. אני חושב שהגיע לנו לפחות נקודה, היום זה צלח בצורה פנומנלית. אני לא אוהב להעיד על עצמי, אבל יש פה שינוי, גם במחוייבות הטקטית והנחישות. אני דורש משחקנים לעשות דברים שהם לא יודעים לעשות, אבל כדי לשחק עם 4:4:2. היה לי חבל להוציא את לאלה וארבייטמן, שיכולים להבקיע. אני סומך על כל השחקנים כאן. אני יודע מה יש לצעירים האלה לתת, זמנם יגיע. שאפו לאושרי רואש, הוא היה מעולה".

כוב שער הניצחון חנן ממן: "השער הכי מטורף שכבשתי, הרגשה מדהימה. רק רציתי שהכוד ייכנס ולא יתגלגל מהקורה החוצה, אני שמח שנכנס. הראינו אופי, אני לא יודע למה אנחנו מתעוררים תמיד אחרי פיגור, אנחנו צריכים לעבוד על זה. העיקר שניצחנו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully