וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ: "לאמן את סוונסי? זה נשמע כמו אתגר מעניין"

המאמן אמר: "אף אחד לא יצר איתי קשר, אך זה מועדון מצוין". גם גיגס וקולמן מועמדים. במקביל, בנו של רדנאפ, ג'יימי, החמיא לדלה עלי שכבש צמד מול סאות'המפטון: "הוא שווה 50 מיליון ליש"ט"

מאמן הכדורגל הארי רדנאפ. GettyImages
"חסרים בסוונסי שחקנים טובים". הארי רדנאפ/GettyImages

הארי רדנאפ, שהתפטר מאימון ק.פ.ר בפברואר 2015 ואימן את נבחרת ירדן לשני משחקים במרץ 2016, הוא אחד המועמדים לרשת את בוב בראדלי בסוונסי. האמריקאי שוחרר מהברבורים שנמצאים מתחת לקו האדום לאחר 18 מחזורים, ורשימת המועמדים להחליפו כוללת כרגע את רדנאפ, ריאן גיגס וכריס קולמן.

היום (חמישי) רדנאפ התייחס לנושא ואמר: "זה נשמע מאוד מעניין וכמו אתגר אמיתי. אתגר קשה, אך טוב. סוונסי הוא מועדון מצוין, זו עבודה קשה להשאיר אותם בליגה אך לא בלתי אפשרית. עדיין יש לה סיכוי להשאר, אך זה הולך להיות צמוד".

לגבי הסיכויים שלו הוסיף: "אף אחד לא יצר איתי קשר, אך אם זה אכן ייקרה בהחלט אשקול את זה כי זה אתגר מעניין". לגבי שחרורו של בראדלי הוסיף: "הוא הצליח עם נבחרת ארצות הברית אז הגיוני שהימרו עליו. בסוונסי הוא היה צריך שחקנים טובים וכרגע זה די חסר במועדון, לא הייתה לו עבודה קלה".

עוד בנושא:

אריק באי: "מוריניו הוא המאמן הטוב בעולם, תענוג לעבוד איתו"
אנגליה: טוטנהאם הביסה 1:4 את סאות'המפטון באצטדיון סנט מארי

כדורגלן העבר, ג'יימי רדנאפ. Richard Heathcote, GettyImages
"נראה ממנו עוד הרבה". ג'יימי רדנאפ על דלה עלי/GettyImages, Richard Heathcote

בנושא אחר, בנו של הארי רדנאפ, ג'יימי, ששיחק בעבר בפרמיירליג ורשם 17 הופעות בנבחרת אנגליה, משמש כיום כפרשן בכלי התקשורת בממלכה. אמש הוא התייחס לניצחון של טוטנהאם 1:4 על סאות'המפטון, והחמיא לדלה עלי, שכבש צמד במשחק: "אני חושב שיש לו את היכולות להפוך לאחד הקשרים הטובים בעולם. כמה הם שילמו עליו? חמישה מיליון ליש"ט? אני חושב שהוא שווה 50 מיליון. הוא יכול לכבוש, לבשל ויש לו אינסטינקטים כמו של קשרים ברמה הגבוהה ביותר".

רדנאפ הוסיף: "הוא כדורגלן יוצא מן הכלל. טוטנהאם ברת מזל שיש לה אותו וזה מדהים לראות איך הוא הפך לאחד הטובים ביותר בפרמיירליג. כמו כן, לדעתי אנחנו הולכים לראות עוד הרבה מאוד ממנו. הוא מזכיר לי את סטיבן ג'רארד כשהיה צעיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully