וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק באי: "מוריניו הוא המאמן הטוב בעולם, תענוג לעבוד איתו"

שחקנה של מנצ'סטר יונייטד החמיא למאמנו ונשמע מרוצה מקבוצתו החדשה: "תענוג לעבוד איתו". על ההבדלים בין הליגות באירופה: "הפרמיירליג פיזית יותר, אך הספרדית הטובה בעולם"

אריק באי מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"מקווה להישאר ביונייטד הרבה זמן". באי/GettyImages

אריק באי הגיע בתחילת העונה הנוכחית למנצ'סטר יונייטד תמורת 38 מיליון יורו. הבלם בן ה-22 פרץ במדי ויאריאל, והרשים מאוד בתחילת דרכו באנגליה כאשר הפך לאחד מנקודות האור בפתיחת העונה הרעועה של השדים האדומים. ההמשך היה מצער עבור השחקן מחוף השנהב, שנפצע בברכו בסוף חודש אוקטובר. באי החלים לאחרונה מהפציעה, אך עדיין לא שותף במשחקי הקבוצה.

אמש (רביעי) הבלם סיכם את החלק הראשון של עונתו באולד טראפורד ונשמע מאוד מרוצה: "אני מאוד שמח כאן. אני אוהב את חבריי לקבוצה וככל שהזמן עובר אני מכיר את הדברים טוב יותר". באי החמיא גם למאמנו הפורטוגלי, ז'וזה מוריניו: "הוא מאמן מצוין, הטוב ביותר בעולם. זה תענוג לעבוד איתו ואני לומד ממנו המון. אני מקווה שזה ימשיך ככה ואשאר ביונייטד למשך הרבה זמן, ואמשיך להשתפר תחת מוריניו".

כשנשאל על ההבדלים בין אנגליה וספרד אמר: "שתי הליגות מצוינות. אני חושב שהלה ליגה היא הטובה בעולם, אך הפרמיירליג שונה. יש הרבה יותר מגע ופיזיות".

עוד בנושא:

שוב הסתבך: פול גאסקוין התפרע והגיע לבית חולים עם פגיעת ראש
המון דרמות, יותר שערים של קשרים: בפרמיירליג ציינו 500 גולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully