וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם הביסה 1:4 את סאות'המפטון באצטדיון סנט מארי

התרנגולים חגגו ניצחון שלישי ברצף. ואן דייק (2) קבע יתרון מהיר, אך דלה עלי (19, 87), קיין (52) וסון (85) הפכו. רדמונד הורחק, קיין גם החמיץ פנדל. ביטון לא שותף בניצחון סלטיק

שחקן טוטנהאם הארי קיין חוגג. רויטרס
שבר בצורת. קיין/רויטרס

המחזור ה-18, הראשון מבין מחזורי הכריסמס בפרמיירליג, הגיע הערב (רביעי) לסיומו עם ניצחונה השלישי ברציפות של טוטנהאם, כאשר הפעם הביסה 1:4 את סאות'המפטון. בעקבות הניצחון, התרנגולים פתחו שוב פער של שלוש נקודות על פני מנצ'סטר יונייטד שבמקום השישי, וצימקו לנקודה בלבד את הפער מארסנל שבמקום הרביעי. סוטון הפסידה לראשונה אחרי שלושה משחקי ליגה רצופים, וגרוע מכך, ספגה רביעייה ביתית לראשונה מנובמבר 1998.

וירג'יל ואן דייק נגח פנימה, אחרי כדור חופשי של ג'יימס רוד פרייס כבר אחרי דקה ותשע שניות, את השער הרביעי הכי מהיר העונה בליגה. אך היתרון של הקדושים החזיק רק עד הדקה ה-19, אז דלה עלי (בהופעתו ה-50 בליגה) נגח כדור שהגיע אליו מהגב של נתן רדמונד. הארי קיין (52) שבר בצורת של 344 דקות ליגה וכבש את שערו השמיני העונה, גם הוא בנגיחה אחרי קרן של כריסטיאן אריקסן.

שחקן טוטנהאם דלה עלי חוגג. רויטרס
להט בהופעתו ה-50. דלה עלי/רויטרס

שש דקות לאחר מכן השופט מייק דין נכנס לפעולה, והערב המסויט של רדמונד נמשך. הקשר האנגלי הכשיל את דלה עלי ברחבה והורחק באדום ישיר, שהיה הרביעי שדין שלף העונה (הכי הרבה בליגה). קיין ניגש לנקודה הלבנה (פנדל עשירי העונה במשחקיו של דין, שלושה יותר מכל שופט אחר), אך הטיס את הכדור לשמיים. יונג מין סון, שנכנס כמחליף, כבש את השלישי בדקה ה-85, ודלה עלי (87) חתם את תוצאת המשחק.

* ניר ביטון ישב 90 דקות על הספסל בניצחונה של סלטיק 0:2 על רוס קאונטי במסגרת הליגה הסקוטית.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully