וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות השלכת הכוס: באר שבע תעמוד לדין על התנהגות לא הולמת

27.12.2016 / 12:09

בדו"ח השיפוט של אוראל גרינפלד נכתב כי "הושלכה כוס עם משקה". האלופה שוקלת לצרף את אמיר חלאיילה. שחקן לקראת גמר גביע הטוטו (רביעי, 20:00, ספורט 5): "כל תואר חשוב למועדון"

ברני ארדוב

שחקני הפועל באר באר שבע ואנשי הצוות המקצועי יגיעו היום (שלישי) בערב לביתה של הבעלים אלונה ברקת להדלקת נר חגיגית. באלופה, שמתכוננת לגמר גביע הטוטו מול עירוני קרית שמונה (רביעי, 20:00, ספורט 5), מנסים להרגיע מעט את הרוחות ביומיים האחרונים אחרי התיקו מול הפועל תל אביב וזו גם מטרת הדלקת הנרות המשותפת. אחרי הדלקת הנרות ייצאו השחקנים לבית מלון בתל אביב שם ישהו עד למשחק. "נכון שזה גביע הטוטו, אבל זה תואר וזה חשוב לנו מאוד", אמר שחקן בקבוצה, "במיוחד אחרי שתי התוצאות האחרונות אנחנו רוצים להוריד טיפה לחץ. כל תואר הוא חשוב למועדון שלנו ונגיע כדי לעשות הכל לנצח".

במקביל, הקבוצה התבשרה היום שתעמוד לדין על התנהגות לא הולמת של הקהל במשחק מול הפועל תל אביב. בדו"ח השיפוט של אוראל גרינפלד נכתב: "בסיום המשחק, בדרכי יחד עם שאר חברי צוות השיפוט לכיוון מנהרות חדרי ההלבשה, הושלכה לעברנו כוס עם משקה אשר נחתה על כר הדשא בסמוך אלינו". גרינפלד גם ציין שהכוס נזרקה מיציע של אוהדי באר שבע הוקבוצה צפויה להיענש בעקבות התקרית.

בנושא אחר, בקבוצה שוקלים לצרף לסגל את החלוץ הצעיר אמיר חלאיילה שהשתחרר אחרי בוררת מבני סכנין. בימים האחרונים התקיימו שיחות בין הצדדים, וכעת האדומים שוקלים להחתים את השחקן בן ה-19 לחוזה ארוך טווח.

עוד בנושא

בין תכנית עבודה לפוזה של תכנית עבודה: סיכום המחזור על האכזבה בחיפה
בית"ר ירושלים: "רן יצטרך להביא תוצאות ומהר, אחרת הוא על זמן שאול"
מכבי חיפה: מוסא בדרך הביתה. הלם בקבוצה: "מולנסטיין השתולל. לא ראינו אותו כך"

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
רוצים תואר. שחקני באר שבע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully